Consell de l'Estudiantat. Vés a dir-hi la teva!
Vés a dir-hi la teva!

El Consell de l'Estudiantat (CdE) és el màxim òrgan de representació de tots els estudiants de la Universitat. Des del CdE es treballa per garantir els drets de l'estudiantat i s'impulsen accions de millora de la vida universitària, tant acadèmica com associativa i d'oci. També finança activitats de les associacions i delegacions d'estudiants de la UPC.

Vols estar al corrent de les seves accions i activitats? Segueix-los al seu compte de Twitter @CdE_UPC i a la seva pàgina de Facebook

Llegeix-ne més!
Som UPC
Entrevista a Maria Forns. 'Si un té clar on vol arribar, troba el camí'

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Matt Cornock.