Mou-te! Programes de mobilitat internacional
Oportunitats per aprendre, conèixer altres universitats i maneres de fer. I obrir-se al món.

Més de 1.600 estudiants de la UPC van participar, el curs passat, en programes de mobilitat internacional. Una magnífica oportunitat per completar i complementar la teva formació i conèixer cultures, idiomes i formes de treballar diferents.

Coneixes totes les opcions que la UPC posa al teu abast?

Llegeix-ne més!
  • Beques per a estades de mobilitat internacional
    Obertes diferents convocatòries de beques per a la realització d’estades de mobilitat a diverses destinacions: Xina, sud-est asiàtic, Canadà, Estats Units, França, Amèrica Llatina. Informa't d'aquestes convocatòries i dels diferents terminis de sol·licitud.
  • Hackaton Smart Cities
    El cap de setmana del 20 al 22 de febrer, l'ETSETB i l'Ajuntament de Barcelona organitzen un hackaton sobre ciutats intel·ligents. Inscriu-t'hi!
  • Talentum Startups de Telefónica
    Acte de presentació de la convocatòria de beques per participar en el projecte elBulli Lab, impulsat per Ferran Adrià: 2 de març, a les 16.30 h., al Campus Nord. Inscriu-t'hi!
  • Beques Fulbright
    T'interessa ampliar els teus estudis als Estats Units? Informa't de la nova convocatòria de les beques Fulbright. Fins al 16 de març.
  • Beques Iberoamérica-Santander Universidades
    Adreçades a estudiants de grau que vulguin realitzar una estada en una de les universitats iberoamericanes amb conveni amb el Banco Santander. Sol·licituds fins al 31 de maig.
  • Certifica el B2!
    Ets estudiant de 1r de grau? Informa't dels ajuts de l'AGAUR per a cursos i exàmens per obtenir el certificat B2 de coneixement d'una tercera llengua.
  • Els màsters UPC, a la fira QS World Grad School Tour
    El 12 de març, vine a la Fira QS per informar-te de l'oferta de màsters universitaris de la UPC. Registra-t'hi ara per obtenir una invitació gratuïta.
  • Concurs carpeta UPCConcurs Carpeta UPC
    Quina serà la carpeta per al curs vinent? Des d'avui, i fins al 27 de febrer, vota la teva proposta preferida!
  • Campanya 0,7%, sí
    Et matricules aquest mes de febrer? Recorda que pots aportar 5 € a projectes de cooperació de la Universitat. Informa-te'n i participa-hi.
  • Premi Uniproyecta
    Universia i la Red Universitaria de Asuntos Estudiantiles (RUNAE), convoquen la VII edició d'aquest premi al millor projecte emprenedor universitari. Fins al 12 de març.
Som UPC
Entrevista a Anna Llopis

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Detroit Airport.