Doctorat a la UPC
Una formació que potenciarà la teva capacitat investigadora en àrees clau del sector productiu

Per al proper curs, la UPC ofereix un total de 48 programes de doctorat, 25 distingits amb la Menció d'Excel·lència Internacional del Ministeri d'Educació i 5 amb el segell de qualitat Erasmus Mundus.
La UPC també participa en el Pla de Doctorats Industrials, un projecte impulsat per la Generalitat de Catalunya que permet als doctorands desenvolupar el seu projecte de recerca en col·laboració amb una empresa. Aquest any el projecte es consolida amb una nova convocatòria que finançarà 75 nous projectes i donarà 25 ajuts específics per subvencionar la matrícula del programa de doctorat.

Llegeix-ne més!
  • Sessions informatives de màsters universitaris
    Apunta't a l'agenda les properes sessions informatives sobre els màsters universitaris que ofereix la UPC:
    • 28 d'abril / màsters en Enginyeria Aeronàutica, Enginyeria Industrial, Enginyeria d'Organització i Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (ETSEIAT).
    • 30 d'abril / màsters en Enginyeria dels Recursos Naturals i Enginyeria de Mines (EPSEM).
    • 5 i 14 de maig / màster en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (EPSEVG).
    • 6 de maig / màsters en Gestió de l'Edificació i Enginyeria d'Edificació (EPSEB).
    • 13 de maig / màsters en Enginyeria Informàtica, Artificial Intelligence, i Innovation and Research in Informatics (FIB).
  • Nou model d'enquestes a estudiants sobre l'actuació docent
    Es començarà a aplicar al final d'aquest quadrimestre i vol aconseguir més implicació de l'estudiantat i del professorat i aportar més transparència al procés. S'ha reduït el nombre de preguntes i només es realitzarà sobre el professorat que imparteixi un mínim de 15 hores de docència. Els resultats es faran públics després del tancament de les avaluacions.
  • Estudiant de 1r de grau: acredita el B2
    Recorda que encara pots accedir als ajuts de la Generalitat per fer cursos i exàmens oficials per acreditar el B2.
  • LIGHTTalks: Careers in Photonics i exposició
    Saps tot el que et pot oferir la fotònica? Vine el proper 21 d'abril a l'Aula Màster del Campus Nord i descobreix les oportunitats professional que posa al teu abast. I del 21 al 24 d'abril, visita l'exposició "Fotònica: descobreix el poder de la llum" a la Sala Multimèdia (edifici B3, Campus Nord).
  • Sessió de presentació de projectes de cooperació 2014
    Per conèixer la diversitat dels projectes que duu a terme la comunitat universitària. També es farà l'entrega de premis del XII Concurs Fotogràfic 'Imatges del Sud' i s'inaugurarà la nova exposició del CCD "Tecnologies i desenvolupament a la UPC". El 22 d'abril, a la sala d'actes de l'ETSECCPB.
  • Concurs Smart Campus Nord UPC
    Es premiaran projectes d'aplicacions de software per a dispositius mòbils per millorar la vida dels estudiants al Campus Nord de la UPC. Amb la col·laboració d'Indra Sistemas i la Fundació Princesa de Girona (FPdGi). Fins al 3 de maig.
  • Nova Aula Mecalux UPC
    Ubicada a l'ETSEIB, oferirà tres mòduls de formació en el camp de la innovació i el desenvolupament d'estructures, robòtica i automatització de les instal·lacions d'emmagatzematge.
  • Fòrums d'empresa
    Aprofita els fòrums organitzats per les diferents escoles i facultats de la UPC per tenir una primera presa de contacte amb el món laboral. Apunta't les dates del proper fòrum a l'agenda!
  • Concurs Es busca tuit!Concurs Es busca tuit! #StJordiUPC15
    Escriu un tuit entre el 22, 23 i 24 d'abril amb l'etiqueta #StJordiUPC15 i el nom del teu escriptor o escriptora de capçalera. Pots guanyar un lot de novetats de Sant Jordi i un llibre electrònic.
  • Aquest Sant Jordi, Recicla Cultura
    Participa en aquesta campanya en favor de l'alfabetització de persones nouvingudes. Les setmanes prèvies a Sant Jordi, porta un llibre que t'hagi agradat al Punt Recicla Cultura que trobaràs a la Biblioteca de l'ETSEIB i a l'EUETIB. I el dia de Sant Jordi, emporta't un llibre a canvi d'un donatiu simbòlic.
  • III Premio Ingeniería Solidaria
    Convocat per Ingeniería sin Fronteras (ISF) té com a objectiu difondre el potencial que té l'enginyeria com a eina de transformació social. Es premiaran treballs de fi de carrera, de grau o de màster defensats durant el 2014. Fins al 30 d'abril.
Som UPC
Fotografia 'Un viatge de molts', de l'estudiant Àlex Carrer, de l'ETSAB, primer premi en la modalitat de Projectes

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)