Ara Màsters UPC
Vols ampliar la teva formació o orientar-te cap a la recerca? A les jornades Ara Màsters UPC podràs conèixer l'oferta de màsters universitaris de la UPC per al curs 2015-2016.

Durant el mes de maig, vine a les jornades Ara Màsters UPC: tindràs l'oportunitat de conèixer l'oferta d'estudis de màster universitari de la UPC a l'estand informatiu que s'ubicarà a diferents campus de la Universitat i de fer consultes específiques al professorat dels diferents programes. Trobaràs l'estand d'Ara Màsters UPC de 12 h a 17 h als llocs següents:

• 19 de maig: Campus del Baix Llobregat
  • 20 de maig: Campus Nord de Barcelona
  • 21 de maig: Campus Sud de Barcelona
  • 26 de maig: EUETIB
  • 27 de maig: Campus de Terrassa

Llegeix-ne més!
  • Sessions informatives de màsters universitaris
    Apunta't a l'agenda les properes sessions informatives sobre els màsters universitaris que ofereix la UPC:
    • 13 de maig / màsters en Enginyeria Informàtica, Artificial Intelligence i Innovation and Research in Informatics (FIB).
    • 14 de maig / màster en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (EPSEVG).
    • 21 de maig / màsters en Enginyeria Marina i Enginyeria Nàutica i Transport Marítim (FNB).
    • 26 de maig / màsters en Enginyeria Aeronàutica, Enginyeria Industrial, Enginyeria d'Organització i Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (ETSEIAT).
  • Beques Erasmus.es 15/16
    És oberta la convocatòria de beques Erasmus.es per a estudiants que tinguin concedida una plaça de mobilitat per al curs vinent. Fins al 29 de maig.
  • Beques Iberoamérica-Santander Universidades
    Adreçades a estudiants de grau que vulguin realitzar una estada en una de les universitats iberoamericanes amb conveni amb el Banco Santander. Sol·licituds fins al 31 de maig.
  • Premis Arquímedes als millors treballs de recerca universitaris
    Informa't d'aquests premis, que volen fomentar la recerca entre els estudiants universitaris. Fins al 5 de juny.
  • Aprovació de les normatives acadèmiques d'estudis
    Ja podeu consultar les normatives acadèmiques per al curs 2015-2016 dels estudis de grau i també dels estudis de màster universitari.
  • Sales estudi a la UPC
    A més dels espais de les biblioteques, la UPC posa més de 1.600 places d'estudi al teu abast als centres docents. Consulta'n la ubicació i els horaris i aprofita-les!
  • 4a Jornada anual UPC Alumni4a Jornada anual UPC Alumni
    Una bona oportunitat per fer networking i escoltar l'opinió d'experts a la taula rodona "Smart talent, smart projects. El valor dels equips multidisciplinaris". El 3 de juny, a l'ETSEIB.
  • Cursos d'estiu a la UPC
    Cursos d'idiomes, d'informàtica o relacionats amb la tecnologia i el medi ambient i molt més. Coneixes l'oferta de cursos d'estiu de la UPC?
  • La fam no fa vacances
    Del 4 al 22 de maig, fes la teva donació d'aliments als diferents punts de recollida de la UPC. En col·laboració amb la Fundació Banc dels Aliments.
Som UPC
Entrevista a Gonzalo Ruiz i Andrea Méndez, estudiants de la FOOT
  • "Cada pacient és un repte personal"
    Entrevista a Gonzalo Ruiz i Andrea Méndez, estudiants de la FOOT. Col·laboren amb el Centre Universitari de la Visió (CUV), la clínica universitària de la Facultat, que enguany ha atès el pacient número 20.000.
  • L'equip d'estudiants UPC ecoRacing presenta el nou bòlid EcoRZ
    Es tracta d'un vehicle totalment elèctric amb el qual participaran a la competició internacional Formula Student, en diferents circuits: al Regne Unit, on serà l'únic equip català, a Catalunya i a Itàlia.
  • Impressió 3D
  • La revolució de la impressió 3D
    La idea que hi ha darrere la impressió 3D és tan senzilla com revolucionària: donar forma física a un objecte virtual agafant petites parts de material i afegint-les capa a capa a una superfície. Ramón Jerez, professor de l'EUETIB, ens explica en aquest vídeo com funciona aquesta tecnologia i les seves aplicacions.
  • Proposa'ns el teu projecte per al blog Arcitec
    Estàs realitzant un projecte que t'agradaria donar a conèixer? Al blog Arcitec volem donar visibilitat als projectes en què esteu treballant. No ho dubtis: envia'ns la teva proposta a pla.promocio@upc.edu

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)