Si no visualitzeu correctament el missatge, feu clic aquí

Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech. e-estudiantat. Publicació electrònica per a l'estudiantat de grau i màster universitari de la UPC
Publicació digital per a l'estudiantat de grau i màster universitari
7 de novembre de 2012. Número 3
Pràctiques acadèmiques externes

El Consell de Govern va aprovar, el passat mes de maig, la Normativa que regula les pràctiques acadèmiques externes a la UPC. Així, com a estudiant de cicle, grau o màster, pots realitzar pràctiques curriculars —previstes en el teu pla d'estudis— o extracurriculars. Unes pràctiques en empresa que completen la formació acadèmica i que et permeten adquirir una experiència professional prèvia a l'entrada al món laboral.

En aquesta pàgina trobaràs els principals aspectes a tenir present sobre les Pràctiques Acadèmiques Externes: les modalitats, la tipologia i els requisits generals per realitzar-les, així com enllaços als webs de les diferents escoles i facultats on trobaràs informació específica referent als teus estudis.

Ferran Adrià a la UPC
  • Ferran Adrià a la UPC
    De la mà de Telefónica, el xef impartirà una classe magistral a la UPC sobre la importància de la innovació, la creativitat i les noves tecnologies com a motors de transformació. El 26 de novembre.
  • I Fira Virtual d'Ocupació - UPC Alumni
    Un espai de trobada entre estudiants de darrers cursos i titulats amb empreses que cerquen talent. Del 26 de novembre al 2 de desembre.
  • MyUniversity
    Participa en els debats i enquestes promoguts per aquesta nova plataforma, una manera d'implicar-te en la presa de decisions de la Universitat.
Concurs de la Carpeta UPC.
  • 10è Concurs Carpeta UPC
    Hem començat a rebre propostes... però encara esperem la teva!
    Participa a la 10a edició del Concurs: tens temps fins al 16 de novembre.
  • Vols activar el teu anglès?
    Amb Talk10, apunta't als intercanvis lingüístics per practicar anglès i altres idiomes amb parlants natius. I amb Time to Talk, practica l'anglès en un context informal amb la supervisió d'un English coach.
  • Cursos d'habilitats comunicatives
    Com fer una presentació amb èxit,
    un CV eficaç o afrontar una entrevista de feina?
    El Servei de Llengües i Terminologia te n'ensenya.
Vosaltres sou notícia. Solo Moto. Motos Cum Laude.
Punt d'Informació UPC, (obriu en una finestra nova) Twitter UPCinforma, (obriu en una finestra nova) Facebook Jo també vull estudiar a la UPC, (obriu en una finestra nova)
iTunes University, (obriu en una finestra nova) YouTube, (obriu en una finestra nova) UPCtv, (obriu en una finestra nova)