Orientació professional a la UPC
Seminaris i tallers que t'ajudaran a encarar amb èxit el procés de cerca de feina

Els campus i centres de la UPC acullen, durant aquest trimestre, diferents seminaris i tallers d'orientació laboral organitzats per UPC Alumni, on podràs aprendre a fer un bon currículum vitae, a treure profit de tots els recursos que t'ofereix Internet en la cerca de feina o a preparar-te per a les entrevistes i les proves psicotècniques.

Consulta el calendari de sessions i inscriu-te a la següent!

Llegeix-ne més!
  • Màsters universitaris: ara és el moment!
    Consulta l'oferta de màsters universitaris amb preinscripció oberta i inici de classes al febrer. Inscriu-t'hi fins al 18 de desembre!
  • Programa internacional de pràctiques FARO
    Amb l'objectiu de facilitar la realització de pràctiques en entitats o empreses de l'àmbit internacional, el programa Faro ofereix 600 beques per a estudiants universitaris.
  • Programa de beques 'Oportunidad de talento'
    Informa't d'aquesta convocatòria de beques de la Fundación ONCE adreçada a estudiants i titulats amb discapacitat.
  • Autobús 'EURAXESS: investigadors en moviment'
    El BSC i la UPC acullen, el 5 de novembre, l'autobús itinerant EURAXESS, una iniciativa de la Comissió Europea per informar sobre com pots impulsar la carrera investigadora, amb ofertes i oportunitats de finançament. La UPC també oferirà informació sobre els estudis de postgrau i sobre els serveis que s'ofereixen als investigadors per fer estades.
  • Xarxa de mentoria M2m UPC
    Si ets dona i estudiant de la UPC, informa't d'aquest programa que vol fomentar el desenvolupament professional i el creixement personal de les dones tecnòlogues en l'àmbit acadèmic i empresarial.
  • 24 de novembre: eleccions per cobrir les vacants al Claustre Universitari
    Es renoven les 48 vacants (26 membres del col·lectiu d'estudiants) que s'han produït durant el darrer any al Claustre.
  • II Networking Talent Day
    El 4 i 5 de novembre, UPC Alumni organitza la segona edició d'aquest punt de trobada entre alumni UPC i les empreses. Inscripcions obertes!
  • 13è Concurs de la Carpeta UPC13è Concurs Carpeta UPC
    Vols veure el teu disseny a la carpeta de la UPC del proper curs? Tens temps de presentar la teva proposta fins al 27 de novembre!
  • Concurs 'Les Idees es Mouen'
    Participa en aquesta iniciativa promoguda per Endesa i la Fundación Universidad-Empresa i guanya 3.000 € i una estada de pràctiques a Endesa. Fins al 16 d'octubre.
  • Fesedit UB-UPC
    Registra't a la comunitat de cotxe compartit UB-UPC i troba companys per venir a la universitat.
  • Servei de Llengües i Terminologia de la UPCConeixes el Servei de Llengües i Terminologia?
    Cursos d'idiomes i tallers amb crèdits ECTS, activitats de pràctica informal d'anglès, programa de mentors, certificats oficials d'idiomes... Coneixes tot el que t'ofereix l'SLT?
  • Es busquen mentors!
    El projecte Rossinyol Barcelona és un projecte de voluntariat basat en la mentoria de nois i noies i que vol afavorir la cohesió social i la igualtat d'oportunitats.
Som UPC
David del Río, guanyador del 12è Concurs de la Carpeta UPC

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Rubik.