Premis i concursos
Recursos i serveis lingüístics per a l'estudiantat

Activitats i cursos per aprendre anglès i altres idiomes, tallers per formar-te en comunicació eficaç o millorar la teva redacció acadèmica i científica, certificats per acreditar el B2, fer-te mentor d'un estudiant internacional... Coneixes tot el que t'ofereix el Servei de Llengües i Terminologia?

Llegeix-ne més!
Som UPC
Entrevista a Carlos Pérez, arquitecte per l'ETSAB
  • "Les diferències ens defineixen i ens fan ser qui som"
    Carlos Pérez és arquitecte per l'ETSAB. Ha participat com a ponent en la 2a Jornada Universitat-Ciutat: de l'institut a la universitat: Un itinerari inclusiu?, on ha exposat la seva experiència de canviar de l'institut a la universitat amb una discapacitat, en el seu cas la sordesa.

• La Barcelona oculta: un tesi doctoral revela el subsòl de la ciutat
    La tesi doctoral de Rosina Vinyes, del Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori de la UPC, mostra els elements que componen la part oculta de la ciutat. Per primera vegada una gran ciutat contemporània disposa d'un plànol complet del subsòl del seu conjunt urbà.
  • Blat de moro per fer llum!
    El treball de fi de màster de Joan Cortés, que planteja aprofitar els residus provinents del cultiu d'aliments per a la generació d'energia elèctrica a Ghana, guanya el premi Ingeniería Solidaria, convocat per Ingeniería sin Fronteras (ISF).

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Letter box, de David Lofink.