Premis i concursos
Hi ha moltes maneres de participar en les activitats de cooperació a la UPC. Troba la teva!

Des del gest d'adherir-te a la campanya 0,7% fins adoptar una actitud activa, implicar-te en els grups de cooperació de la UPC o participar en projectes sobre el terreny. També pots formar-te amb cursos i assignatures o enfocant el teu treball de fi de grau o de màster cap a temàtiques relacionades amb la cooperació. Coneix totes les opcions per entrar en el món de la cooperació a la UPC!

Llegeix-ne més!
  • Sessions informatives dels programes de mobilitat
    Vols marxar d'intercanvi el proper curs acadèmic? Doncs no et perdis la reunió informativa del teu centre. Consulta'n el calendari i apunta-te-la a l'agenda!
  • Programa 'De la ciència al mercat'
    Adreçat a 20 persones titulades de màster o doctores amb ganes de potenciar el valor de la seva tesi i convertir-la en una empresa. Fins al 15 de febrer.
  • Ajuts per a circumstàncies sobrevingudes
    Informa't d'aquesta línia d'ajuts, aportats per Caixa d'Enginyers, adreçats a estudiants amb circumstàncies personals sobrevingudes (pèrdua del lloc de treball, embargaments, desnonaments o fets similars) que els dificulten progressar en els seus estudis.
  • Beques Fulbright
    T'interessa ampliar els teus estudis als Estats Units? Informa't de la nova convocatòria de les beques Fulbright. Fins al 14 de març.
  • Tallers de formació de les biblioteques UPC
    Les biblioteques de la UPC t'ofereixen diversos tallers de formació adreçats a estudiants de màster i doctorat dels principals recursos d'informació: Inspec, Compendex, IEEE Xplore, Mendeley, Scopus, Web of Science i molts més. Consulta l'oferta de tallers i inscriu-t'hi!
  • Concurs Fotogràfic 'Imatges del Sud'
    Presenta la teva fotografia a aquest concurs que promou la solidaritat i la cooperació a la UPC. Fins al 26 de febrer.
  • Premi UPC de Ciència-Ficció
    Convocat pel Consell Social, poden optar al premi les narracions inèdites que es puguin enquadrar dins del gènere de la ciència-ficció. Fins al 15 de juny.
  • Concurs de videojocs 'Three Headed Monkey Award. Social Point'
    Participa en la nova edició d'aquest concurs de la UPC School i Social Point, que premia els millors videojocs amateurs. Aquest any amb dues noves categories: Animació i Joves Talents. Propostes fins al 29 de febrer.
Som UPC
Entrevista a Enric Estruch i Josep Maria Balaguer, estudiants de màster en Enginyeria Industrial de l'ETSEIB
  • "És l'oportunitat per aprendre el màxim en un ambient inimaginable"
    Enric Estruch i Josep Maria Balaguer estudien el màster en Enginyeria Industrial a l'ETSEIB. Des del mes de febrer passat estan realitzant el seu treball de fi de màster al MIT. Una experiència que ha estat possible gràcies a Ferran Guedea: titulat per l'ETSEIB, quan n'era estudiant va aconseguir que l'acceptessin per fer-hi una estada. Ara també promou que, cada curs, dos alumnes de l'ETSEIB puguin repetir la seva experiència.

• Recerca per a 4 reptes socials
    Un 'arbre' amb pantalles per reduir l'analfabetisme infantil als països en vies de desenvolupament, una caixa d'aire que manté els aliments aïllats i refrigerats, sensors per garantir l'accés a l'aigua potable i un suport digital per escollir el destí laboral a Europa són les propostes que han creat estudiants de l'ETSETB, ESADE i IED Barcelona Escola Superior de Disseny, amb l'ajut de científics del CERN.
  • Lleva't la bena dels ulls!
    Estudiants d'arquitectura de l'ETSAB analitzen com es poden millorar els problemes d'accessibilitat dels barris de Ciutat Vella i de Sants en el marc de l'assignatura Habitatge i Cooperació, amb el suport de la Càtedra d'Accessibilitat de la UPC.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: 'Apostant pel futur', fotografia guanyadora a la darrera edició del concurs 'Imatges del Sud'. Autora: Elvira Peris.