Doctorat a la UPC
Orienta la teva carrera cap al món de la recerca cursant un doctorat a la UPC

La UPC ofereix, el proper curs, un total de 49 programes de doctorat, una formació que potenciarà la teva capacitat investigadora en àrees clau del sector productiu i que s'estructura en cinc grans àmbits de coneixement: l'Arquitectura, l'Edificació i l'Urbanisme; les Ciències; l'Enginyeria Civil; l'Enginyeria Industrial, i l'Enginyeria de les TIC.

Informa't també del Pla de Doctorats Industrials, un projecte impulsat per la Generalitat de Catalunya que permet als doctorands desenvolupar el seu projecte de recerca en col·laboració amb una empresa. Aquest any, com a novetat, inclou una modalitat internacional adreçada a empreses europees amb centres de treball fora de Catalunya i ajuts específics per a fundacions i associacions sense ànim de lucre i entitats vinculades al sector públic.

Llegeix-ne més!
  • Sessions informatives de màsters universitaris
    Apunta't a l'agenda les properes sessions informatives sobre els màsters universitaris que ofereix la UPC:
    • 26 d'abril, a les 16 h, a l'ESEIAAT:
      Enginyeria Aeronàutica, Enginyeria d'Organització, Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial, Enginyeria Industrial, Enginyeria Tèxtil
      i Paperera, Space and Aeronautical Engineering
      i Technology and Engineering Management
    • 27 d'abril, a les 17 h, a l'EETAC:
      Applied Telecommunications and Engineering Management i Aeroespace Science and Technology
    • 27 d'abril, a les 12 h, a l'FNB:
      Enginyeria Marina i Enginyeria Nàutica i Transport Marítim
    • 27 d'abril, a les 12 h, i a les 19 h, a l'EPSEVG:
      Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial
    • 11 de maig, a les 12 h, i a les 19 h, a la FIB:
      Enginyeria Informàtica, Artificial Intelligence
      i Innovation and Research in Informatics
  • Beques del CSIC d'iniciació a la recerca
    Informa't d'aquesta convocatòria de 100 beques del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) per a estudiants de màster universitari. Fins al 2 de maig.
  • Premio Ingeniería Solidaria
    Convocat per Ingeniería sin Fronteras (ISF) té com a objectiu difondre el potencial que té l'enginyeria com a eina de transformació social. Es premiaran treballs de fi de carrera, de grau o de màster defensats durant el 2015. Fins al 30 d'abril.
  • Premi al millor projecte sobre mobilitat sostenible
    La Fundación Renault convoca una nova edició d'aquest premi als millors projectes de fi de carrera relacionats amb la mobilitat sostenible.
  • Convocatòria d'ajuts del Consell de l'Estudiantat
    Adreçada a projectes de les delegacions, associacions i grups d'estudiants de la UPC que vulguin organitzar projectes culturals i/o educatius que fomentin la vida universitària.
  • Allibera un llibre per Sant Jordi!Allibera un llibre per Sant Jordi!
    Tots tenim un llibre a casa que ens ha agradat molt però que no tornarem a llegir. Del 20 al 23 d'abril allibera'l o intercanvia'l a la UPC perquè trobi nous lectors i explica-ho a les xarxes socials amb l'etiqueta #StJordiUPC16.
  • 23è Premi UPC de Ciència-Ficció
    Convocat pel Consell Social de la UPC, es tracta del guardó més important d'Espanya en aquest gènere literari i està obert a obres inèdites de tot el món. Fins al proper 15 de juny.
  • HackUPC busca nous organitzadors!
    Vols formar part de l'equip organitzador de la propera HackUPC? La selecció està oberta a tots els estudiants UPC. Informa-te'n!
Som UPC
'Un mar d'oportunitats', nova carpeta UPC!
  • 'Un mar d'oportunitats', nova carpeta UPC!
    La proposta de Lluc Pons, estudiant de l'EPSEVG, guanya la 13a edició del Concurs Carpeta UPC amb 2.140 vots.

• Concurs 'Imatges del Sud'
    Coneix les fotografies premiades a la darrera edició d'aquest concurs de fotografia organitzat pel Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC.

• Torneig de Debat
  • Apunta't als debats de la BEST-UPC!
    BEST Barcelona organitza la primera setmana de maig unes jornades de debats sobre temes relacionats amb l'enginyeria. Encara ets a temps d'inscriure-t'hi!

• Un gra solidari en forma d'app
    Mariona Carós, estudiant de l'ETSETB, i Joan Febrer, estudiant de la FIB, han desenvolupat l'app per als participants de la caminada solidària Barcelona Magic Line 2016, organitzada per l'Obra Social de Sant Joan de Déu en benefici de les persones vulnerables.

• Un gra solidari en forma d'app

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Inteligente, de geralt.