Activitats d'estiu a la UPC
Cursos d'idiomes, d'informàtica o vinculats amb la tecnologia i el medi ambient
i molt més. Coneixes l'oferta d'activitats d'estiu de la UPC?

Informa't de les activitats d'estiu per a estudiants UPC, comunitat científica i públic en general programades per a aquest estiu. Cursos, tallers i xerrades en què la ciència i la tecnologia són les protagonistes. Ja pots consultar l'oferta d'activitats estiuenques, algunes de les quals poden ser reconegudes com a crèdits ECTS.

Llegeix-ne més!
  • Sessions informatives de màsters universitaris
    Apunta't a l'agenda les properes sessions informatives sobre els màsters universitaris que ofereix la UPC:
    • 24 de maig, a les 16 h, a l'ESEIAAT:
      Enginyeria Aeronàutica, Enginyeria d'Organització, Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial, Enginyeria Industrial, Enginyeria Tèxtil
      i Paperera, Space and Aeronautical Engineering
      i Technology and Engineering Management
    • 15 de juny, a les 10.30 h, a l'ETSAV:
    • 28 de juny, a les 16 h, a la FIB:
      Formació del Professorat d'ESO i Batxillerat, FP
      i Ensenyament d'Idiomes
  • Beques d'iniciació a la recerca de la UPC
    Els estudiants que sol·licitin la beca han d'estar matriculats en estudis de màster de la UPC durant el curs acadèmic en què estigui en vigor la beca. Sol·licituds fins al 15 de juny.
  • Beques MOBINT 2016-2017 per a estudiants de mobilitat
    Oberta la convocatòria de l'AGAUR adreçada a estudiants universitaris. Fins al 9 de juny.
  • Beques Fundació Empresa
    Oberta la convocatòria per fer pràctiques a l'estiu en startups de base tecnològica. Fins al 15 de juny.
  • Beques Huawei
    Informa't d'aquesta convocatòria de 15 beques de formació a Xina de l'empresa Huawei. Fins al 12 de juny.
  • Fòrum Universitat Empresa UPC Manresa
    El fòrum tindrà lloc el 26 de maig, de 9 a 14 hores, a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa.
  • Horaris de les biblioteques en exàmensHoraris de les biblioteques en exàmens
    Consulta els horaris d'obertura extraordinària en època d'exàmens de les biblioteques.
  • Expressa't: enquestes de docència
    Ja pots participar en les e-enquestes de docència i donar la teva opinió sobre les assignatures que has cursat i l'activitat docent del professorat. Consulta el calendari del teu centre!
  • Estudiant de grau, certifica el B2
    Els estudiants universitaris heu d'acreditar la competència en una 3a llengua per obtenir el títol de grau. Si ja tens el B2, lliura el certificat a la secretaria del teu centre abans d'acabar el curs.
  • 5a Jornada UPC Alumni
    Inscriu-t'hi: podràs fer networking i escoltar l'opinió d'experts a la taula rodona 'Tech Trends. La innovació que ens mou'. El 9 de juny, a l'Auditori de l'edifici Vèrtex.
  • IV Premis de Teatre Universitari a Barcelona
    Del 24 de maig al 30 de maig, a la sala d'actes de l'ETSEIB. Participen grups de teatre de les universitats catalanes amb 8 obres. Entrada gratuïta.
Som UPC
'Entrevista a Shahd Zaroor'

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Jetty landing stage sea sky, de Christian Holzinger.