Nova normativa acadèmica única de grau i màster

Per al curs 2016-2017, la UPC disposa d'una normativa única per als estudis de grau i màster: l'objectiu és simplificar la regulació i facilitar-ne la comprensió per a la comunitat universitària. Aquesta nova normativa és el resultat d'una revisió integral que la fa més precisa i directa.

La nova normativa inclou els aspectes vinculats a l'accés per als estudis de grau i màster, l'avaluació, les pràctiques externes o bé el reconeixement de crèdits. El document s'ha aprovat en el darrer Consell de Govern i hi ha participat de manera activa el Consell de l'Estudiantat, el màxim òrgan de representació de tots els estudiants de la Universitat.

Llegeix-ne més!
  • Màsters universitaris: ara és el moment!
    Has finalitzat els estudis de grau? Consulta tota l'oferta de màsters universitaris. Queden pocs dies per fer la preinscripció!
  • Sessions informatives de màsters universitaris
    Apunta't a l'agenda les properes sessions informatives dels màsters universitaris que imparteix la UPC:
    • 28 de juny i 7 de setembre, a les 16 h, a la FIB:
      Formació del Professorat d'ESO i Batxillerat, FP
      i Ensenyament d'Idiomes
  • Préstecs UPC Alumni
    Promoguts pel Consell Social de la UPC, s'adrecen a estudiants UPC de grau i màster que vulguin realitzar una estada internacional o cursar estudis de grau al CFIS. Consulta els diferents terminis de sol·licitud.
  • Beques Màsters d'Excel·lència
    La Fundació Catalunya-La Pedrera ha seleccionat diversos màsters de la UPC en el seu programa de beques, que inclouen la totalitat de la matrícula i un ajut econòmic per a l'estudiant.
  • Programa internacional de pràctiques Faro
    Amb l'objectiu de facilitar la realització de pràctiques en entitats o empreses de l'àmbit internacional, el programa Faro ofereix 600 beques per a estudiants universitaris.
  • Universitats d'estiu i idiomes a l'estranger
    Vols fer un curs a l'estranger aquest estiu i practicar idiomes? Consulta l'oferta de cursos de diferents universitats d'arreu del món.
  • III Networking Talent Day
    El proper 21 de juny UPC Alumni organitza la tercera edició d'aquest punt de trobada entre alumni UPC i les empreses. Inscripcions obertes!
  • Dissenya el logo dels 10 anys de la BCBL
    Del 3 al 30 de juny participa en el concurs de disseny del logo commemoratiu dels 10 anys de la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat.
  • Viu l'estiu a la UPC
    Activitats d'estiu per a les comunitats universitària i científica i el públic en general.
  • Seguiu-nos també a Twitter i a Facebook!
    A partir d'aquesta setmana, seguiu les notícies i activitats de la UPC al perfil de Twitter @la_UPC i a la pàgina de Facebook.

Som UPC
  • Primera institució catalana en projectes europeus dels dos primers anys de l'Horizon 2020
    La UPC és líder a Catalunya en nombre de projectes finançats a través del programa de la Unió Europea Horizon en el període 2014-2015: participa en 41 dels gairebé 200 projectes de les universitats catalanes i en lidera 13.

El projecte GRÖN guanya el 1r Concurs IKEA-UPC Design
    El disseny de nous contenidors de reciclatge domèstic modulars i apilables de Sofia Hernández i Anna Prats, estudiants de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, ha estat el projecte guanyador del 1r Concurs IKEA-UPC Design.

Recuperar llavors en perill d'extinció
    Adriana Martins, graduada en Enginyeria Agrícola per l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona, ha realitzat el seu treball de fi de grau en el marc d'un projecte de la Fundació Miquel Agustí i que té com a objectiu recuperar el cultiu i el consum d'aquesta varietat actualment en perill d'extinció.

• I quan et matriculis, no oblidis recollir
    la teva carpeta UPC!
  • Carpeta guanyadora del concurs

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Pexels, de Jamie Dench.