Si no visualitzeu correctament el missatge, feu clic aquí

Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech. e-estudiantat. Publicació electrònica per a l'estudiantat de grau i màster universitari de la UPC
Publicació digital per a l'estudiantat de grau i màster universitari
10 de desembre de 2012. Número 4
Acredita el teu nivell d'idiomes

El coneixement d'una tercera llengua, preferentment l'anglès, forma part de les competències genèriques que has d'assolir en acabar els teus estudis i la seva acreditació és un requisit per obtenir el teu títol de Grau. També és necessari per accedir a alguns màsters universitaris que s'imparteixen a la UPC.

En aquesta pàgina trobaràs tota la informació sobre l'acreditació del requisit de la competència en terceres llengües en els estudis de la UPC. No t'esperis fins al darrer moment i consulta tots els cursos i exàmens d'idiomes que la Universitat posa al teu abast.

I informa't també del CLUC, un certificat conjunt de les universitats catalanes i la Generalitat de Catalunya que acreditarà el teu nivell d'anglès.

UPC Shop
  • UPCshop
    Bosses, dessuadores, carpetes... Entra a la botiga virtual UPCshop i adquireix el teu producte amb la imatge UPC.
  • Versió mòbil de Bibliotècnica
    El web de les biblioteques de la UPC ja té versió mòbil. Et permetrà accedir i utilitzar serveis com el catàleg o la reserva de sales des del teu telèfon.
  • RC Sailing Challenge
    T'atreveixes a dissenyar i construir un veler de radiocontrol? Reuneix el teu equip i participa en aquest primer campionat interuniversitari.
  • Conferència 'Pensament creatiu i disseny'
    A càrrec de Sisón Pujol, dissenyadora i directora de NOMON DESIGN, en el marc del cicle de conferències "Disseny i la Geltrú". El 13 de desembre, a les 13h, a l'EPSEVG.
Concurs de la Carpeta UPC. Vosaltres sou notícia. Solo Moto. Motos Cum Laude.
Punt d'Informació UPC, (obriu en una finestra nova) Twitter UPCinforma, (obriu en una finestra nova) Facebook Jo també vull estudiar a la UPC, (obriu en una finestra nova)
iTunes University, (obriu en una finestra nova) YouTube, (obriu en una finestra nova) UPCtv, (obriu en una finestra nova)