Idiomes a la UPC
Recursos i serveis lingüístics per a l'estudiantat

Has d'acreditar el teu nivell d'anglès, necessites cursos d'idiomes o vols millorar la teva redacció acadèmica i científica? La UPC t'ofereix recursos i serveis lingüístics durant els estudis: cursos d'idiomes amb convalidació de crèdits ECTS, tallers de comunicació, programa d'estudiants mentors amb ECTS, activitats gratuïtes de pràctica informal d'anglès, exàmens i certificats acreditatius del nivell d'idiomes, vocabularis multilingües dels estudis UPC, recursos multilingües de redacció i per parlar en públic... Informa-te'n!

Llegeix-ne més!
  • Sessions informatives de màsters universitaris
    Apunta't a l'agenda les properes sessions informatives sobre els màsters universitaris que ofereix la UPC:
    • 16 de novembre, a les 11.15 h, a l'ETSETB:
      Computer Vision, Electronic Engineering, Photonics i Telecommunications Engineering.
    • 23 de novembre, a les 16 h, a l'ESEIAAT:
      Enginyeria Aeronàutica, Enginyeria d'Organització, Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial, Enginyeria Industrial, Enginyeria Tèxtil i Paperera, Space and Aeronautical Engineering i Technology and Engineering Management.
    • 24 de novembre, a les 12.15 h, a l'ETSEIB:
      Enginyeria Industrial.
  • Sessions informatives dels programes de mobilitat
    Vols marxar d'intercanvi el proper curs? No et perdis la reunió informativa del teu centre. Consulta el calendari de sessions!
  • Programa de beques 'Oportunidad de talento'
    Oberta la convocatòria de 300 beques de la Fundación ONCE adreçada a estudiants amb discapacitat.
  • Programa Vulcanus in Japan
    Vols fer pràctiques en empreses al Japó? Presenta la teva sol·licitud abans del 20 de gener.
  • Fòrum TIC
    Punt de trobada amb les empreses TIC, organitzat per la FIB i l'ETSETB. Fins avui 10 de novembre, al Campus Nord de Barcelona.
  • Tallers per a l'èxit en la cerca de feina
    Consulta els seminaris i tallers d'orientació laboral organitzats per UPC Alumni aquest mes de novembre.
  • Concurs Emprèn UPC-YUZZConcurs Emprèn UPC – YUZZ
  • Tens una idea de negoci? Presenta't a la setena convocatòria d'aquest concurs que vol fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació a la UPC. Fins al 2 de desembre.
  • 14è Concurs de la Carpeta UPC
    Milers de carpetes esperen el teu disseny... Encara no l'has presentat? Tens temps fins al 30 de novembre.
  • Busquem voluntaris per a la First Lego League a la UPC
    T'agradaria viure en directe el torneig de robòtica First Lego League? El 18 de febrer, la UPC serà seu d'un d'aquests tornejos i es necessiten voluntaris. Si vols participar-hi, inscriu-t'hi!
Som UPC

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Atypical welcome de Quinn Dombrowski - Creative Commons.