Recursos per emprendre
Emprendre, una aposta de futur per a l'estudiantat de la UPC

Més de 204 emprenedors de la UPC han rebut assessorament en projectes de creació d'empreses el darrer any. Si tens una idea o un possible projecte empresarial, en aquesta pàgina trobaràs tots els recursos que la UPC posa al teu abast per emprendre. Fins al 14 de desembre pots presentar el teu projecte a la setena edició del Concurs Emprèn-Yuzz: pots guanyar una estada a Silicon Valley.

Llegeix-ne més!
Som UPC
  • Intel·ligència artificial per viatjar!
    Un estudiant de la FIB ha rebut el Premi ACIA 2016 al millor projecte de fi de carrera en intel·ligència artificial pel seu treball "Un buscador de viatges per a l'Argentina".
  • La UPC investiga com generar recursos de les aigües residuals urbanes
    El grup de recerca en Enginyeria i Microbiologia del Medi Ambient de la Universitat investiga com produir nous recursos energètics a partir de les aigües residuals depurades d'origen urbà, industrial i agrícola dins el projecte europeu INCOVER.

• Participació en la sèrie televisiva 'La catedral del mar'
  • Participació en la sèrie televisiva
    'La catedral del mar'

Investigadors del Centre de Política del Sòl i Valoracions de la UPC participen en les tasques d'assessorament, suport tècnic i documentació del rodatge de la sèrie de televisió 'La catedral del mar', ambientada al segle XIV, per aportar-hi el màxim de rigor històric i científic.

• Equips de protecció individual per a pràctiques als laboratoris

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: 3D Problem Solving de Chris Potter - Creative Commons.