DESTÍ: MÀSTERS UNIVERSITARIS 2017-2018
L'enginyeria naval i oceànica, els estudis avançats en disseny i els drons, novetats en l’oferta de màsters universitaris de la UPC per al proper curs.

Amb aquestes noves tres propostes, a la UPC trobaràs un total de 72 programes de màster universitari, orientats a la demanda de professionals de sectors emergents. Un total de 14 habiliten per a l'exercici de professions regulades, 24 s'imparteixen totalment en anglès i 18 ofereixen la possibilitat de cursar dobles titulacions. Si necessites més informació, consulta les properes sessions informatives que s'organitzaran a les diferents escoles i facultats de la UPC. I el 24 i 25 de març, professorat de la UPC resoldrà els teus dubtes a Futura, el Saló dels Màsters i Postgraus.

Llegeix-ne més!
  • Programes de mobilitat
    Obertes les convocatòries per poder marxar d’intercanvi el proper curs acadèmic. Consulta els detalls a la secretaria del teu centre.
  • Beques “la Caixa”
    Oberta la convocatòria per a estudiants de postgrau per a Amèrica del Nord i Àsia-Pacífic. Termini fins al 4 d’abril.
  • Beques Fulbright
    Oberta la convocatòria per a nous titulats interessats en l’ampliació dels estudis dins un programa de postgrau en una universitat dels Estats Units. Termini fins al 16 de març.
  • Fòrum ETSEIB
    Arriba una nova edició del Fòrum per apropar i facilitar l’entrada al món laboral als estudiants de darrer curs de grau i de màster de l’ETSEIB i de tota la UPC. Tindrà lloc el 7, 8 i 9 de març.
    Eleccions al Claustre Universitari de la UPC
    El 23 de febrer s’inicia el període de presentació de candidatures per escollir els 67 membres electius dels estudiants de grau i màster universitari per al Claustre universitari. Per primera vegada el vot serà electrònic. Més informació a la Seu electrònica
  • Concurs de videojocs 'Three Headed Monkey Awards'
    T’agrada el disseny de videojocs? Ja pots participar en la nova edició del concurs convocat per la School of Professional&Executive Development de la UPC que premia els millors videojocs amateurs. Aquest any, amb dues noves categories: Animació i Joves Talents. Propostes fins al 23 de febrer.
  • Concurs fotogràfic Imatges del Sud
    Has participat en alguna de les activitats de cooperació per al desenvolupament realitzades al llarg de l'any 2016, amb el suport del CCD? Les fotografies de la teva experiència tenen premi. Fins al 28 de febrer.
  • Time to talk
    Informa’t de les activitats de pràctica oral d’anglès a la UPC.
  • Ciutats en pel·lícules i documentals fins al 1945
    Tots els divendres fins al 21 d’abril, a les 17.30 h, a l’ETSAB, en el marc del curs Arquitectura i Cinema, projecció i sessió de cinefòrum obertes a tota la comunitat universitària.
  • Cursa UNIRUN
    Participa a la cursa de les universitats el proper 5 de març.
  • Adaptació gratuïta de lents de contacte al Centre Universitari de la Visió (CUV)
    Campanya adreçada a tots els estudiants de la UPC que encara no utilitzen lents de contacte o estan interessats en canviar-les.
Som UPC
Exposició Mies van der Rohe 2017
  • Exposició Mies van der Rohe 2017
    Les 355 obres nominades al Premi d’Arquitectura Contemporània de la Unió Europea-Premi Mies van der Rohe 2017, es poden visitar, aquest mes de febrer, en una exposició al vestíbul de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB).

• Exposició “Llums d’escriptori a mida”
    Exposició de prototipus de llums d’escriptori que han creat els estudiants de l’assignatura de Maquetació i Prototipatge del grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte. Al vestíbul de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG).

• Un sistema robotitzat d’il·luminació millora les condicions de visibilitat als quiròfans
    Investigadors del Centre d’Investigació en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la UPC han desenvolupat un innovador sistema intel·ligent d’il·luminació per a quiròfans, amb lluminàries LED, que permet controlar la direcció i la intensitat del feix de llum sobre el camp quirúrgic de manera eficient segons les necessitats del cirurgià. El sistema ha generat dues patents i està en fase de comercialització.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Project 365 #43: 120211 Relative Motion de Pete - Creative Commons.