Doctorat, passió per la recerca

Els programes de doctorat tenen com a finalitat l'adquisició de les competències i habilitats relacionades amb la recerca científica de qualitat i amb una alta capacitat professional, creativitat i innovació. Si vols endinsar-te en aquest món, et presentem l'oferta de més de 50 programes de doctorat que la UPC ofereix en els àmbits de l'Arquitectura, l'Edificació i l'Urbanisme; les Ciències; l'Enginyeria Civil; l'Enginyeria Industrial, i l'Enginyeria de les TIC.

A més, et presentem el Pla de Doctorats Industrials, un projecte impulsat per la Generalitat de Catalunya que et permetrà desenvolupar el teu projecte de recerca en col·laboració amb una empresa d'àmbit local o internacional.

Preparat per iniciar aquesta experiència?

Llegeix-ne més!
Som UPC
  • L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca
    El fet que la Biblioteca de l'ETSAB rebi el nom de Biblioteca Oriol Bohigas ofereix a la UPC l'oportunitat de reafirmar el poder del llibre i la cultura escrita com a vehicle imprescindible en la construcció de l'arquitectura i el seu significat en el temps, alhora que ofereix la possibilitat que una part del llegat d'aquest mestre arquitecte pugui ser accessible. A partir d'ara la Biblioteca allotjarà la donació de la biblioteca professional de l'arquitecte al despatx MBM.
  • Un disseny versàtil... i guanyador!
    Rameshwor Pons, estudiant del grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), ha guanyat el 1r premi del Concurs Internacional de Disseny Andreu World. El disseny resol, en una sola peça i amb un sol moviment, els diferents usos i tipologies de mobiliari: cadira, banqueta o taula, gràcies a una curvatura perfecta de la fusta.
  • Un disseny versàtil... i guanyador!
  • Dues tripulacions de l'FNB a la regata internacional EDHEC 2017
    Del 31 de març al 8 d'abril va tenir lloc la 49a edició de la Course Croisière EDHEC al port francès d'Arzon, a la Bretanya, en la qual van participar 3.000 estudiants de 165 universitats, entre les quals hi havia dues tripulacions —una de femenina de vuit noies i una de masculina de set nois— de l'FNB de la UPC.
    Mentre que la tripulació masculina ja va participar en el trofeu l'any passat, l'equip de noies era la primera vegada que hi concursava. D'aquesta manera, s'han convertit en el primer equip de vela femení universitari a Espanya.
  • Dues tripulacions de l'FNB a la regata internacional EDHEC 2017
    per fer-ho

Un grup de cinc estudiants de la UPC ha estat seleccionat, en el marc del programa europeu REXUS/BEXUS, per dissenyar i portar a terme un experiment a l'estratosfera amb el qual comprovaran la teoria de la relativitat especial d'Einstein. Concretament, ho faran estudiant els muons, unes partícules elementals que es troben a l'atmosfera. Són l'equip més jove —i l'únic a Espanya— que participa en la iniciativa. Fins als 8 de juny es poden fer aportacions econòmiques per finançar el projecte, a través de http://igg.me/at/gocadmus.
  • Estudiants de la UPC han estat seleccionats per dissenyar un experiment que comprovi la teoria de la relativitat i inicien una campanya de finançament per fer-ho

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Jonathan E. Shaw, Oil Tank, Dutch Harbor, Alaska - Creative Commons.