Vols estudiar idiomes? La UPC t'ho posa fàcil!

Busques cursos d'idiomes? Has d'acreditar el teu nivell d'anglès o millorar la teva redacció acadèmica i científica? Des d'aquest curs, la UPC ha establert acords amb altres universitats catalanes perquè puguis accedir a l'oferta de cursos de les seves escoles d'idiomes universitàries amb preus i tarifes especials.

Consulta l'oferta de cursos de les universitats a través dels enllaços que et facilitem i tria l'opció que més et convingui de cursos presencials o virtuals, anuals o intensius.

A més, podràs reconèixer crèdits ECTS i, si ets estudiant de grau, pots gaudir d'ajuts econòmics per matricular-te als cursos.

Aprofita els nous acords de la UPC!

Llegeix-ne més!
Som UPC
  • L'equip d'estudiants de l'ESEIAAT que ha participat en el concurs VisionHack torna amb un resultat excel·lent!
    L'equip format pels estudiants Carles Fernández, Boyan Naydenov, Sebastià Ramon, Pep Rodeja i Cristina Uroz, que ha participat recentment en el concurs internacional VisionHack, celebrat a Moscou, ha estat classificat en desena posició de la classificació general, darrere de 9 equips russos, i en el primer lloc de les universitats convidades, entre les quals hi havia el Massachusetts Institute of Technology (MIT), la Universitat de Cambridge o la de Pequín. La seva proposta ha merescut ser la més ben valorada entre totes les universitats convidades, per davant d'equips procedents de les millors universitats tecnològiques del món.
  • Estudiants de la UPC llançaran a l'espai un nanosatèl·lit per observar la Terra
    Un grup de 18 estudiants de grau, màster i doctorat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és l'únic equip espanyol seleccionat entre els sis finalistes de la segona edició del programa Fly Your Satellite!, convocat per l'Agència Espacial Europea (ESA). El CubeCat-4, un nanosatèl·lit creat al NanoSat Lab de la UPC, una gran part amb tecnologia pròpia, s'utilitzarà per obtenir informació de l'observació de la Terra i el llançament està previst per a l'any 2019.
  • UNIRAID: El raid solidari exclusiu per a estudiants, pel desert del Marroc
    En l'edició de 2017 van participar diversos cotxes de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels. Una aventura espectacular, protagonitzada pels nostres estudiants: 9 dies creuant el desert, per les rutes de l'antic Dakar. L'enllaç del web UNIRAID on podreu veure més imatges i vídeos. El dijous 7 de setembre es va estrenar el documental 'UNIRAID' a La 2 de RTVE.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: 'Diverbo Idiomas', de Pueblo Inglés-Clases - Creative Commons.