Regala una segona vida als teus dispositius informàtics
Pensant a renovar el teu ordinador aquestes festes? La UPC et proposa un Nadal solidari

Arriba Nadal i molts de vosaltres segur que aprofitareu per renovar l'equipament informàtic. Què faràs amb l'equip vell? Des de la UPC et proposem que col·laboris amb el programa UPC REUTILITZA fent una donació d'aquest material que ja no necessites.

Aquest programa és una iniciativa que, combinant l'aprenentatge amb el servei social, té per objectiu la reutilització dels equips i recursos informàtics que es renoven tant a la mateixa universitat com en altres entitats, i també els particulars. Després d'un treball de revisió i de posada a punt dels equips, aquests es posen a disposició d'entitats d'interès social i de programes solidaris.

Llegeix-ne més!
Som UPC
Dos estudiants de l'EPSEVG, finalistes del Premi Catalunya d'Ecodisseny 2017
  • Dos estudiants de l'EPSEVG, finalistes del Premi Catalunya d'Ecodisseny 2017
    Irene Toro i Marc Vidal, estudiants del grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), han estat seleccionats finalistes del Premi Catalunya d'Ecodisseny 2017 en la categoria de disseny jove.
  • Un equip d'estudiants de la UPC guanya el premi a la millor 'start-up' del món
    Els estudiants de la UPC David Riudor, Carlos Rodríguez i Gabriel Esteban són els fundadors de Goin, una 'start-up' que busca automatitzar els estalvis dels seus usuaris a partir d'una aplicació i ajudar-los a treure'n rendiment. Els estudiants van començar a treballar en aquesta idea de negoci des de l'Espai Emprèn de la UPC, al Campus Nord. Ara, l'empresa ha estat guardonada amb el premi a la millor 'start-up' del món, segons Angelhack, la comunitat de hackers internacional més gran.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: 'Perspectiva ordenada', de Miky Seisdedos - UPC.