Si no visualitzes correctament el missatge, fes clic aquí

Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech. e-estudiantat. Publicació electrònica per a l'estudiantat de grau i màster universitari de la UPC
Publicació digital per a l'estudiantat de grau i màster universitari
6 de febrer de 2013. Número 6
Mou-te! Programes de mobilitat internacional

El curs passat, gairebé 1.400 estudiants i estudiantes de la UPC van participar en programes de mobilitat internacional. Europa, Estats Units, Amèrica Llatina, Japó o Xina van ser les principals destinacions escollides per ampliar la formació acadèmica o realitzar pràctiques professionals, i alhora aprendre un nou idioma o viure una experiència internacional.

En aquesta pàgina trobaràs totes les opcions que la UPC posa al teu abast, així com el procediment que has de seguir per sol·licitar una plaça i els ajuts econòmics que pots rebre.

Ferran Adrià a la UPC
  • Ferran Adrià a la UPC
    De la mà de la Càtedra Telefónica-UPC, impartirà una lliçó magistral sobre innovació, creativitat i noves tecnologies com a motors de transformació. El 20 de febrer.
  • Nous debats a MyUniversity
    El concurs per al disseny de la carpeta UPC i l'e-estudiantat centren les enquestes i els nous debats promoguts per aquesta plataforma.
  • Disseny per al reciclatge
    Exposició al vestíbul de l'E.P.S. d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú. Del 8 de febrer al 22 de març.
Beques Equitat
  • Beques Equitat
    Nova convocatòria per a l'estudiantat que no va sol·licitar la beca el passat mes de setembre. Properament, tota la informació a e-secretaria.
  • Préstec AGAUR
    Informa't d'aquesta línia de finançament per al pagament de la matrícula amb unes condicions financeres preferencials.
  • Campanya 0,7%, sí
    Perquè la cooperació per al desenvolupament és cosa de tots, destina l'equivalent al 0,7% de l'import de la teva matrícula a projectes de cooperació de la Universitat.
Blog Arcitec

Imatge de capçalera: Stuck in Customs

Punt d'Informació UPC, (obriu en una finestra nova) Twitter UPCinforma, (obriu en una finestra nova) Facebook Jo també vull estudiar a la UPC, (obriu en una finestra nova)
iTunes University, (obriu en una finestra nova) YouTube, (obriu en una finestra nova) UPCtv, (obriu en una finestra nova)