Vegeu aquest butlletí com a pàgina web

Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech. e-estudiantat. Publicació electrònica per a l'estudiantat de grau i màster universitari de la UPC
Publicació digital per a l'estudiantat de grau i màster universitari
8 d'abril de 2013. Número 8
Màsters universitaris 2013-2014

Hi ha moltes maneres d'entrar en el cicle de la cooperació a la UPC. Des del petit gest d'adherir-te a la campanya 0,7%, a adoptar una actitud activa, implicant-te en els grups de cooperació de la UPC o participant en projectes sobre el terreny. També pots enfocar el teu treball final de grau cap a temàtiques relacionades amb la cooperació o ampliar els teus coneixements en aquest àmbit cursant el Màster en Tecnologies per al Desenvolupament Humà i la Cooperació.

El proper 10 d'abril, té lloc l'acte de presentació dels projectes finançats pel Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC a la darrera convocatòria d'ajuts. Allà tindràs l'oportunitat de conèixer de primera mà els projectes d'altres membres de la comunitat. També pots informar-te de totes les activitats de cooperació que s'organitzen al web UPC.

Fòrum AeroTelecom
  • Fòrum AeroTelecom
    Participar a aquesta iniciativa que vol apropar l'estudiantat a les empreses del sector aeronàutic i de les telecomunicacions. El 16 de maig, a l'EETAC.
  • Cicle de conferències: de la Universitat a l'empresa
    Activa les teves habilitats innovadores i emprenedores i apropa't a la realitat empresarial. Durant el mes de maig, a l'EET.
  • II Jornada UPC Alumni
    Oberta la inscripció a la segona Jornada UPC Alumni, una bona oportunitat de fer networking. El 17 d'abril, a Auditori de l'edifici Vèrtex.
  • Curs EXPLORA el món mineral
    Endinsa't en el món dels minerals i els fòssils de la mà de l'Exploratori dels Recursos de la Natura. Amb el reconeixement de crèdits ALE i ECTS.
  • Col·loqui amb Pau Garcia-Milà
    El creador d'eyeOS presentarà el seu nou llibre "Tens una idea (però encara no ho saps)" i parlarà de diferents maneres d'identificar i potenciar l'obtenció d'idees. El 15 d'abril, a l'Aula Màster del Campus Nord.
Beques Equitat
  • Beques Equitat
    Termini extraordinari de presentació de sol·licituds de les beques Equitat per a la reducció del preu dels crèdits matriculats. Fins al 29 d'abril.
  • Beques Santander de mobilitat internacional
    Informa't d'aquesta línia de beques per a promoure la mobilitat internacional a diverses destinacions del món.
  • Convocatòria UPC XINA
    Vols fer una estada de mobilitat a una universitat xinesa? Informa't de les places disponibles i del procediment per presentar la teva candidatura. Fins al 23 d'abril.
  • Tuenti's 3rd Programming Challenge
    Enfronta't a diversos reptes de programació i guanya una estada a Tuenti. La primera fase del concurs comença el 29 d'abril, t'hi apuntes?
  • Idiomes per a la mobilitat
    Te'n vas a estudiar a l'estranger? Has d'acreditar el coneixement de la llengua de la universitat de destinació? Informa't de tots els recursos –exàmens, certificats i cursos– que t'ofereix la UPC.
Del Mobile al món

Imatge de capçalera: Polifonia. Estratègies per tenir l'opinió de totes, de Júlia Goula. II Premi a la modalitat de Projectes del concurs "Imatges del Sud"

Imatge "Informació pràctica": ACC1Ó - Competitivitat per l'empresa

Punt d'Informació UPC, (obriu en una finestra nova) Twitter UPCinforma, (obriu en una finestra nova) Facebook Jo també vull estudiar a la UPC, (obriu en una finestra nova)