Vegeu aquest butlletí com a pàgina web

Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech. e-estudiantat. Publicació electrònica per a l'estudiantat de grau i màster universitari de la UPC
Publicació digital per a l'estudiantat de grau i màster universitari
9 de maig de 2013. Número 9
Màsters universitaris 2013-2014

Aquest curs, 365 titulats i titulades han iniciat un Doctorat a la UPC. Per al proper, la Universitat ofereix un total de 51 programes, 25 distingits amb la Menció d'Excel·lència del Ministeri d'Educació i 7 amb el segell de qualitat Erasmus Mundus. Aquests estudis, orientats a la carrera investigadora, impliquen la consecució d'un projecte de recerca original i innovador i un pla personal de formació continuada orientat a la creació de nou coneixement.

La gran novetat en l'oferta de programes de Doctorat del proper curs són els Doctorats Industrials, que tenen l'objectiu de millorar la competitivitat de les empreses facilitant la incorporació d'un/a investigador/a en formació en un projecte de recerca col·laboratiu empresa-universitat.

Si estàs cursant un màster o ja l'has finalitzat, aquí trobaràs tota la informació sobre les possibilitats del Doctorat a la UPC.

Any Internacional de l'Estadística
  • Any Internacional de l'Estadística
    Segueix totes les activitats al voltant d'aquesta celebració, a la Facultat de Matemàtiques i Estadística.
  • Tracy Camp visita la UPC
    La investigadora nordamericana oferirà dues conferències a les 10 h i a les 14.30 h al Campus Nord, el 10 de maig.
  • Concert de primavera
    Ofert per l'Orquestra de la UPC i les Corals universitàries d'Arquitectura, Campus de Terrassa, Parc Mediterrani de la Tecnologia i Coral Gaudeamus de l'EUETIB. El dia 10 a les 21 h, a l'Auditori de Terrassa.
  • 17a Setmana Cultural de les Escoles de Terrassa
    Del 8 al 10 de maig, organitzada per les delegacions d'estudiantat i associacions de l'ETSEIAT, l'EET, la FOOT i el CITM.
Màsters a l'ETSEIAT
  • Màsters a l'ETSEIAT
    Sessions informatives per a estudiantat i titulats sobre els estudis de màsters universitaris que ofereix l'Escola. El 16 de maig a les 17 h a l'ETSEIAT.
  • Préstecs UPCAlumni
    Per a tot l'estudiantat que vulgui cursar una estada internacional com ara un Erasmus, elaborar un Projecte Final de Carrera a l'estranger o similars.
  • Examen CLUC
    El 19 i 20 de juny, nova edició de l'exàmen d'anglès del CLUC (Certificat de Llengües de les Universitats de Catalunya) a la UPC.
  • Premi Emprenedors - Fundació EVERIS
    Per a projectes innovadors i que puguin transformar la societat. Termini de presentació el proper 3 de juny.
Un titulat en Telemàtica a la Formula 1
Punt d'Informació UPC, (obriu en una finestra nova) Twitter UPCinforma, (obriu en una finestra nova) Facebook Jo també vull estudiar a la UPC, (obriu en una finestra nova)
iTunes University, (obriu en una finestra nova) YouTube, (obriu en una finestra nova) UPCtv, (obriu en una finestra nova)