Enhorabona, ja ets estudiant de la UPC!

Com a rector de la Universitat Politècnica de Catalunya • BarcelonaTech (UPC), em plau donar-te la benvinguda a la que ja és ara la teva universitat. Formes part d'una universitat pública, de qualitat, responsable, compromesa amb la societat i amb les persones.

La UPC té la responsabilitat de formar professionals en els àmbits de l'enginyeria, l'arquitectura, les ciències i la tecnologia, i ofereix un ampli ventall d'itineraris acadèmics i professionals als seus estudiants. Us animo a conèixer a fons la UPC i aprofitar les possibilitats per començar una vida acadèmica profitosa.

Desitjo que, amb el teu esforç i il·lusió i la nostra dedicació, aconsegueixis tots els teus objectius.

Bon curs 2017-2018!

Enric Fossas Colet. Rector de la UPC

Twitter d'Enric Fossas, rector de la UPC https://twitter.com/EnricFossas

• Què és l'e-estudiantat?
  • És el butlletí de comunicació amb els estudiants de la UPC. El rebràs a principis de cada mes a la teva adreça electrònica de la UPC i hi trobaràs informació que t'interessa, des de convocatòries de beques, tràmits acadèmics i l'actualitat de la vida universitària.
  • Quan començo les classes?
    Cada centre estableix un calendari acadèmic propi. Consulta quan són les sessions d'acollida i les dates d'inici en el teu.
  • Què he de fer per gestionar la meva adreça de correu UPC?
    Com a estudiant de la UPC tens una adreça de correu en la qual rebràs tota la informació institucional de la Universitat, així com aquest butlletí mensual. Des d'aquí el pots redirigir al teu compte de correu personal.
  • Quins serveis m'ofereixen les biblioteques de la UPC?
    Consulta tots els espais i serveis que pots gaudir com a estudiant UPC.
  • Puc estudiar idiomes?
    Aprèn idiomes amb les universitats catalanes i accedeix a l'oferta de les seves escoles d'idiomes amb condicions avantatjoses com a estudiant UPC.
  • Mens sana in corpore sano…
    No tot és estudiar a la UPC, pots practicar el teu esport favorit o conèixer-ne de nous.
  • La carpeta UPC
    A la UPC la carpeta la dissenyen els estudiants. Vols fer la teva proposta per la del curs vinent? Informa't!
  • Els avantatges de ser un estudiant UPC
    Coneix de quins descomptes i avantatges pots gaudir per ser estudiant de la Universitat, tant per al teu dia a dia a la Universitat com per al teu temps d'oci.
  • Algú em pot ajudar si tinc dificultats amb les classes?
    El programa de mentories de la UPC ofereix la possibilitat que estudiants de cursos superiors t'ajudin i t'orientin en aquest primer curs. Consulta-ho a la secretaria del centre on estàs matriculat.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC

També ens pots seguir a

Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's