Jornada de portes obertes de l'Escola de Doctorat

Benvolgut estudiant,

Si estàs considerant continuar la teva formació acadèmica, et sents motivada o motivat per fer recerca (Doctorat), o vols informar-te de les possibilitats que tens un cop acabis els estudis de màster; et convidem a assistir a la jornada de portes obertes que organitzem a l'Escola de Doctorat. En aquest acte, també tindrà lloc la final institucional del concurs "Presenta la teva tesi en 4 minuts" i coneixeràs exemples concrets de tesis doctorals que s'estan desenvolupant a la UPC.

Data: dijous 20 de maig
Hora d'inici: 11:00 hores -- Hora de finalització: 13:30 hores
Enllaç per a seguir la retransmissió en directe.

FORMULARI PER A FER LA INSCRIPCIÓ
Programa de la jornada

Apreciado estudiante,

Si estás considerando continuar tu formación académica, te sientes motivada o motivado por la investigación, o quieres informarte de las posibilidades que tienes una vez acabes tus estudios de máster, te invitamos a asistir a la jornada de puertas abiertas que organiza la Escuela de Doctorado. En este acto, también tendrá lugar la final institucional del concurso "Presenta tu tesis en 4 minutos" y podrás conocer ejemplos concretos de tesis doctorales que se están desarrollando en la UPC.:

Fecha: jueves, 20 de mayo
Hora de inicio: 11:00 horas -- Hora de finalización: 13:30 horas
Enlace para seguir la retransmisión en directo.

FORMULARIO PARA HACER LA INSCRIPCIÓN

Dear student,

If you are thinking to continue with your academic education, motivated to do research (PhD), or you want more information about the possibilities you have after the end of your master studies, you are welcome to attend the Open Day organized by the Doctoral School. Attend the institutional final of the "Thesis in 4 Minutes" competition and see specific examples of doctoral theses that are being written at the UPC.

Date: Thursday, May 20
Start time: 11:00 am -- End time: 1:30 pm
Link to follow the event in streaming.

ON-LINE REGISTRATION FORM
Open Day Program

Més informació al web de l'Escola de Doctorat.

Twitter (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova)