Vegeu aquest correu com a pàgina web
Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech. 14è Premi UPC per a projectes de Cicles Formatius de Grau Superior. Arquitectura, Ciència i Tecnologia Sostenibles.

La data límit s'acosta!

Els vostres alumnes estan enllestint els últims detalls del seu treball de recerca o projecte?

Han tingut en compte criteris de sostenibilitat a l'hora de realitzar-lo?

Doncs animeu-los a presentar-se a la 15a edició del Premi: poden guanyar una beca de gratuïtat per a la matrícula del seu primer any d'estudis a la UPC*.

Participeu-hi!

Tenen temps fins al 25 d'abril si són estudiants de Batxillerat i fins al 30 de maig si estudien CFGS.

* Consulteu les bases i el procediment d'inscripció a la web del Premi www.upc.edu/premi-secundaria
Per a qualsevol dubte, truqueu-nos al 93 401 56 43 o feu-nos arribar la vostra consulta a pla.promocio@upc.edu

peu