16è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat i projectes de Cicles Formatius de Grau Superior. Arquitectura, Enginyeria, Ciència i Tecnologia.

Benvolgut/Benvolguda,

Us informem que la UPC ha obert la convocatòria del 16è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat i projectes de CFGS. Arquitectura, Enginyeria, Ciència i Tecnologia.

Els vostres alumnes ja han lliurat el seu treball de recerca o projecte? Hi incorporen criteris de sostenibilitat? Doncs animeu-los a presentar-se a la 16è edició del Premi: poden guanyar una beca de gratuïtat per a la matrícula del seu primer any d'estudis a la UPC. Tenen temps fins al 15 de maig si són estudiants de batxillerat i fins al 29 de maig si estudien un CFGS. Consulteu-ne les bases i el procediment d'inscripció al web del Premi.

Aprofitem per recordar-vos que les escoles i facultats de la UPC organitzen Jornades de Portes Obertes durant els mesos de maig i juny per donar a conèixer els seus estudis, les sortides professionals i les instal·lacions. Consulteu el calendari de JPO!

També podeu accedir a tota la informació sobre els estudis de grau al al web de la Universitat i fer-nos arribar qualsevol dubte o consulta a pla.promocio@upc.edu.

Estem a la teva disposició per aclarir-te qualsevol dubte.
Ho pots fer a www.upc.edu/informacio
Segueix-nos a logo Facebook i logo Twitter
Els estudis de grau al mòbil: http://m.upc.edu/graus
Posa't la UPC al mòbil!: logo AppiPhone i logo AppAndroid