Vés al contingut (premeu Retorn)

Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica

Premi DF

El Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica va ser convocat per primera vegada l'any 2000 pel Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya en homenatge a la figura de l'empresari gasista Pere Duran Farell, qui va ser el primer president d'aquest Consell Social i president del Grup Gas Natural.

L'Objectiu

Dades de contacte

Edifici Til·lers, planta 4

Jordi Girona, 31

UPCmaps

Telèfon i Fax

Adreça electrònica

consell.social@upc.edu

El Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica té com a finalitat incentivar l'excel·lència investigadora, mitjançant el reconeixement de la qualitat d'un treball de recerca dut a terme en el camp de la tecnologia durant els darrers tres anys. El premi té una periodicitat biennal.

A qui s'adreça?
El CalendariEl Premi
Comunitat Docent Universitària
Investigadors o investigadores o grups d'investigació que hagin dut a terme el treball de recerca a Espanya.

Convocatòria biennal

Convocatòria 2016 tancada.

Propera convocatòria: gener 2018.

L'import del premi és aportat per Gas Natural Fenosa.

Consulteu les bases de la convocatòria del 2016.

Consulteu el veredicte del jurat 2016

Amb la col·laboració de