Vés al contingut (premeu Retorn)

Matrícula oberta curs d'Iniciativa Emprenedora Universitària

Ja pots matrícular-te al curs d'Iniciativa Emprenedora Universitària, impartit a la UPC per la EOI
Matrícula oberta curs d'Iniciativa Emprenedora Universitària

La Secretaria General de la Indústria i de la PYME del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme i la Secretaria General d'Universitats del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, promouen el curs d'Iniciativa Emprenedora Universitària per fomentar l'emprenedoria entre els estudiants universitaris.

És tracta d'un curs gratuït, impartit per l'Escola d'Organització Industrial (EOI). S'adreça prioritàriament a estudiants de màster, però també hi poden accedir estudiants de grau, postgrau, doctorat i titulats recentment que estiguin a l'atur.

Aquest octubre se'n realitzaran dues edicions a la UPC, una en horari de matí i l'altre en horari de tarda, en format intensiu de 4 setmanes (44 hores). El curs s'inicia el dia 9 d'octubre i es realitzarà al Campus Nord. Per a més informació i inscripcions:

Torn de matí

Torn de tarda