Ves al contingut (premeu Retorn)

Horari especial d'estiu a les instal·lacions EsportsUPC

Consulta els horaris de les instal·lacions esportives i de les activitats durant el període de vacances.
Horari especial d'estiu a les instal·lacions EsportsUPC

Ja podeu consultar horaris especials d'estiu de les Activitats Dirigides i Fitness a les instal·lacions esportives de Barcelona que començaran a partir del dilluns 23 de juliol i fins el dissabte 8 de setembre.
- Horari Poliesportiu Campus Nord
- Horari Gimnàs Campus Sud

El Poliesportiu UPC romandrà tancat de l'1 d'agost a l'1 de setembre, ambdós inclosos, i tornarà a obrir el dilluns 3 de setembre en el seu horari habitual.
El Gimnàs UPC tancarà de l'1 al 31 d'agost, ambdós inclosos. Tornarà a obrir el dilluns 3 de setembre en el seu horari habitual.

El Gimnàs del campus de Terrassa tancarà del 30 de juliol al 31 d'agost. Durant aquest mes de juliol i del 3 a l'11 de setembre estarà obert de 10:00h a 16:00h. A partir del 12 de setembre obrirà de 10.00 a 21.00h.

El Running, tornarà a realitzar-se el dilluns 3/09 en el seu horari.

• Serveis de Salut
    Pel que fa a la Fisioteràpia, hi haurà servei fins el dimarts 24/07, inclòs. Al setembre, s'oferirà de nou el servei a partir del dijous 13/09, en el seu horari habitual.
    La Reflexologia s'oferirà fins el dimarts 31/07 inclòs i en el seu horari habitual. Al setembre, tornarà a oferir-se el servei a partir del dimarts 4/09, en el mateix horari.
  • Escoles Esportives i Activitats de Salut
    Les activitats de les escoles esportives, arts marcials, salut i escalada reprendran la seva activitat  a partir del 17/09, en l'horari habitual que correspon a cadascuna d'elles.

Molt bon estiu per a totes i tots!!