Ves al contingut (premeu Retorn)

Campionats d'Espanya Universitaris 2017

6 medalles per a la UPC en els Campionats d'Espanya
Campionats d'Espanya Universitaris 2017

L'esportista Marina Ojeda , estudiant de l'ETSAB, ha aconseguit la medalla d'argent en els Campionats d'Espanya Universitaris d'Esgrima 2017, en la modalitat de floret,  celebrats a Madrid i  organitzats per la Universitat Politècnica de Madrid i el CSD. Per la seva banda, l'Anna Escoda, també estudiant d'ETSAB,  ha obtingut una 5a posició en sabre .

En golf, l'estudiant Alvaro Guerin ,de l'ETSETB, ha obtingut la medalla de bronze en els Campionats d'Espanya celebrats a Antequera del 18 al 20 d'abri.
En atletisme, Javier Delgado, de la FNB,  ha obtingut la medalla d'argent en 400 mts. tanques en els Campionats celebrats a Cartagena (Murcia).

Marc Lort, medalla de bronze en Karate i Arnau Rovira, medalla d'argent en natació, 200 mts lliures, els dos medallistes als Campionats d'Espanya celebrats a Murcia.

Finalment, la tripulació de Vela de la UPC, formada per Alberto Guillén (FNB), Joan Herp (ETSEIB), Jorge Martinez Doreste (FNB), Jaime Menescal (ETSAB) i Matias Sabaté (FNB) han obtingut la medalla d'or als CEU celebrats a Calpe (Alicant).

Enhorabona per l'èxit aconseguit !