Taula rodona RIMA - CIDUI - Com visibilitzar i aconseguir el reconeixement de les pràctiques d'innovació docent a les nostres universitats? Reptes presents i futurs

Els propers dies 5, 6 i 7 de juliol es celebra el IX CIDUI (Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació) a la Universitat Autònoma de Barcelona a Bellaterra.

Com a acte paral·lel del CIDUI s’ha programat una Taula Rodona promoguda pel grup RIMA (Recerca i Innovació en Metodologies d’Aprenentatge) de la UPC amb la proposta següent de debat.

TAULA RODONA RIMA-CIDUI

Data:     Dijous 7 de juliol 9,30h a 11,30h

Lloc:     Sala Arnau de Vilanova- Hotel Campus (Campus UAB, Bellaterra)

Hi han confirmat la seva assistència, entre d’altres, la professora Laura Borràs (Directora de la Institució de les Lletres Catalanes i cap del grup de recerca en tecnologies digitals de la UB Hermeneia) i el Vicerector d’Estudiants de la UPC Francesc Vallverdú.

Podeu trobar la informació d’aquesta taula rodona a:

L’ICE de la UPC expedirà un certificat d’assistència a les persones assistents a aquest acte que s’hagin inscrit prèviament.