Acte lliurament de diplomes 2017

Quan?
Dimecres 14 de juny d' d'11h a 14h

On?
Sala Pedro Vicente del Fraile, Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), Campus Nord.

11:00h – 11:15h Benvinguda i presentació de l’acte

Marisa Zaragozá – Vicerectora d’Estudiants

11:15h – 11:45h La formació del professorat universitari en el marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES)

Antoni Perez-Poch – Director del postgrau en Ensenyament Universitari en Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques (STEM) i Subdirector de l’ICE.
Paper de la formació docent en el currículum del professorat i la seva carrera professional. Evolució dels programes de formació de l'ICE UPC, Postgrau STEM ICE-FPC i propostes de futur.

11:45h – 13:15 Quines són les eines d'un bon docent innovador?

Mercedes Marqués Andrés - Titular d'Universitat de l'àrea de Ciències de la Computació i Intel·ligència Artificial del Departament d'Enginyeria i Ciència dels Computadors de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI).

En aquesta xerrada la ponent ens donarà una visió personal sobre quines són les eines que necessita un professor per fer bé el seu treball i, a més, ser innovador. Eines que van des de teories sobre l'aprenentatge i l'avaluació, fins a tècniques de caràcter pràctic, sense deixar de banda l'ús de les TIC i aspectes clau com les emocions i la comunicació.

13:15h – 13:30h Lliurament de diplomes i Premi al millor projecte de fi de postgrau

David López – Director de l’Institut de Ciències de l’Educació. ICE

13:30h – 13:45h Cloenda