Vés al contingut (premeu Retorn)

Com obtinc el Carnet?

Durant el període de matrícula de juliol

El mateix dia de la matrícula de juliol podras recollir, en algun d'aquests punts. el carnet que t'acrediita com estudiant de la UPC. Per tal que podem generar-lo, es imprescindible que, una vegada matriculat, passis pel punt de captura de fotos del teu centre  Allà, persones del Banc Santander et faran una foto de perfil i, seguidament, t’indicaran com arribar al punt de recollida del teu carnet.

Passat el període de matrícula

Passat el periode de matrícula, els carnets no recollits s'enviaran per correu postal, sempre que, prèviament, s'informi una fotografia en aquest enllaç.

On rebré el carnet?

• si ets PAS o PDI el rebràs a l'adreça de la Unitat Estructural que estiguis assignat
  • si ets estudiant o estudianta al teu domicili
  • si ets estudiant o estudianta de mobilitat al teu Centre

Quan rebré el carnet?

• el període mig d'emissió del carnet és aproximadament de 15 dies.

Grup UPC i Entitats Vinculades

Si pertanys a una Entitat del Grup UPC o Entitat Vinculada, adreçat directament a la teva entitat per informar-te sobre el teu carnet.

Per a qualsevol dubte relacionada amb el teu carnet pots adreçar-te a un Punt d'atenció del carnet universitari o consultar les dades de la teva identitat digital al MyID