Campanya UPC a Twitter i Facebook pel 8 de març (Dia de la Dona)

Com pots participar?

Amb motiu de la celebració del Dia de la Dona la UPC engega, a través de les xarxes socials Twitter i Facebook, la campanya: #araarquitectaUPC #araenginyeraUPC #aracientíficaUPC #aratècnicaUPC

Descarregar la plantilla

Imprimir les quatre plantilles.
Escollir la que més s’adeqüi al perfil de la participant (col·lectiu, estudis, activitat).

Referència i hashtag (Twitter, Facebook)

#araarquitectaUPC

#araenginyeraUPC

#aracientíficaUPC

#aratècnicaUPC

Escriure el missatge

La noia/dona ha d’escriure el seu desig i perquè vol acomplir-lo: quin retorn tindrà en la societat el fet que ella estudiï o treballi amb arquitectura, enginyeria, ciència o estudis tècnics. S’ha d’escriure el motiu social o l’aplicació en el dia a dia pels quals s'han escollit aquests estudis o aquesta professió.

Exemple: #araarquitectaUPC
“Jo vull ser arquitecta per rehabilitar i conservar el patrimoni” “Sóc arquitecta perquè ....” “Estudio arquitectura perquè podré rehabilitar i conservar el patrimoni”

Fer-se una foto

Fer-se una fotografia amb la plantilla on es vegi la cara de la participant  i difondre-la via Twitter i/o Facebook amb el hashtag escollit.

darrera modificació: Març 2016
RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats