De la ciència al Mercat

La Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat de Barcelona posen en marxa el programa “De la ciència al mercat".

Quan?

13/02/2017 a 09:00 fins a 29/03/2017 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Facultat d'Econonomia i Empresa (Edifici 696) Universitat de Barcelona. Av. Diagonal, 696, Barcelona

iCal

La Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat de Barcelona posen en marxa el programa “De la ciència al mercat”, destinat a promoure l’emprenedoria entre el col·lectiu de joves, en el marc del Pla Integral de Foment de l'Emprenedoria 2016-2017 a Catalunya.

El programa consta de:

• 150 hores de formació sobre transferència de tecnologia i creació d’empreses, que es realitzaran els mesos de febrer i març del 2017.
  • 120 hores de tutories, que es desenvoluparan els mesos d'abril i maig del 2017.

S’adreça a 30 persones estudiants o titulades de màster o doctores (i excepcionalment, titulades de grau) amb ganes de fer valdre la seva tesi i convertir-la en una empresa i/o formar part d'un equip emprenedor.

Trobareu la informació detallada al següent enllaç:

Per a sol·licitud d'informació i preinscripcions: