L'Espai Emprèn acull la xerrada informativa sobre la nova edició de Talents of Barcelona (ToB)

La sessió se celebrarà el pròxim dia 5 d'Abril i va dirigida especialment a estudiants i recentment titulats

Quan?

05/04/2017 de 12:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Espai Emprèn UPC

Nom de contacte

iCal

Talents of Barcelona és un programa per a estudiants i recentment titulats amb inquietuds sobre el seu futur professional i interessats en el món emprenedor. Durant aquest programa els participants assistirant a xerrades i workshops a diferents punts d'interès de la ciutat de Barcelona i entraran en contacte amb gent de perfils molt diferents. El programa s'acaba amb un startup weekend on els participants, per grups, treballaran sobre una idea de negoci.

Tota la informació la podeu trobar a: talentsofbarcelona.com

Inscriu-te a la xerrada enviant un correu a empren@upc.edu amb el teu nom i cognom.