Arranca el programa "De la Ciència al Mercat"

Pere Condom, Director del programa Catalunya Emprèn, ha presentat "De la Ciència al Mercat". / Font: SGI-UPC

El programa "De la Ciència al Mercat", dedicat al col·lectiu de joves emprenedors, ha iniciat aquest matí en la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. "De la Ciència al Mercat" és una iniciativa conjunta de la Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat de Barcelona que s'emmarca dins del Pla Integral de Foment de l'Emprenedoria 2016-2017 a Catalunya.

El Director del programa Catalunya Emprèn, Pere Condom, ha estat l'encarregat de donar la xerrada inicial emfatitzant en la importància de traslladar el coneixement al mercat.

La jornada inaugural ha continuat amb les intervencions de Aïda Bravo, de la Càtedra d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona (UB) i Juan Carlos Morales de l'Espai Emprèn de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) que han explicat el calendari de ponències i altres detalls d'importància per als assistents.

"De la Ciència al Mercat" consta de 150 hores de formació que es duran a terme durant els mesos de febrer i març i de 120 hores de tutoria personalitzada durant els mesos d'abril i maig.

Tota la informació necessària sobre les jornades es pot trobar a: https://www.upc.edu/emprenupc/ca/de-la-ciencia-al-mercat