Informe: "La transferencia de I+D, la innovación y el emprendimiento en las universidades. Educación Superior en Iberoamérica. Informe 2015"

RedEmprendia ha publicat recentment un informe sobre la transferència i la innovació a les universitats.

Recentment s'ha publicat i presentat en diferents països l'informe "La transferencia de I+D, la innovación y el emprendimiento en las universidades. Educación Superior en Iberoamérica. Informe 2015", que analitza per primera vegada de forma integral les activitats de transferència, innovació i emprenedoria als Sistemes d'Educació Superior (SES), realitzant a més un diagnòstic rigorós del qual es deriven recomanacions de millora, l'aplicació de les quals no admet més demores.

Per a la seva elaboració s'ha contat amb la participació de més de 40 investigadors i experts en l'àrea, la feina dels quals abarca 21 països de la regió.

Podeu descarregar l'informe complert a la pàgina web de RedEmprendia: https://www.redemprendia.org/

També podeu descarregar el resum executiu de l'informe, tant en castellà com en anglès, fent click aquí.