ÚLTIMS D'INSCRIPCIONS OBERTES a la Nova Edició de BoosterWE

Programa que brinda suport als emmprendedors i emprendedores

La nova edició de BoosterWe brinda suport a aquells emprenedors que provenen d'universitats per a què posin en marxa iniciatives empresarials innovadores. El programa està dirigit a nous empresaris procedents de 28 universitats de la Xarxa que posseeixin una sòlida formació i que tinguin la voluntat de crear una empresa però no tinguin experiència en gestió empresarial.

Aquesta edició es presenta amb un redisseny amb doble objectiu: afavorir la incorporació del talent femení en el marc d'emprenedoria universitari iberoamericà i incrementar molt significativament el nombre de beques disponibles, fins a 112 (4 per a cadascuna de les universitats). És a dir, la UPC disposa de 4 beques, i que 2 s'entregaran com a premi als guanyadors del CONCURS EMPRÈN.

El termini d'inscripció estarà obert fins al 15 de juliol de 2016. I per fer-ho es disposa de la següent pàgina web: https://www.redemprendia.org/es/boosterwe; on també es pot trobar més informació del programa.