Professors de l’Escola d’Enginyeria Tèxtil de Casablanca participaran en un curs de formació a l’INTEXTER

Deu professors de l’Escola d’Enginyeria Tèxtil de Casablanca participaran en un curs de formació sobre tèxtils tècnics a l’INTEXTER.

En el marc de la cooperació marroquina-espanyola, es va signar un acord el juny de 2011 entre el Departament de Formació Professional, l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional al Desenvolupament (AECI) i la ESITH, que ha fet possible aquesta estada de professors a diferents centres tecnològics, entre ells l’INTEXTER.

Els professors de la ESITH beneficiaris d'aquests cursos, podran completar la seva formació tècnica bàsica per assegurar la transferència als seus alumnesd el coneixement i experiència en relació amb l’àrea dels teixits tècnics.

L’estada al INTEXTER tindrà lloc la setmana del 18 al 22 de juliol.