S’inicia una nova acció de capacitació especialitzada adreçada a joves que es volen especialitzar en el sector tèxtil

Aquesta acció està emmarcada en el projecte ACTE “Teixint idees i xarxes” i vol millorar l’ocupabilitat dels alumnes, a més la transferència de tecnologia i la competitivitat de les empreses catalanes

Fins a tretze joves participaran, des d’ara i fins a finals de desembre, en una nova acció impulsada per l’Ajuntament de Terrassa a través de l’Institut d’Investigació i Cooperació Industrial Intexter de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Aquesta acció, emmarcada en el projecte innovador ACTE: “Teixint idees i xarxes”, consta de 84 hores lectives i dotarà als estudiants de coneixements en matèries clau en el sector tèxtil com el medi ambient, les fibres i polímers tèxtils, la física tèxtil o la tintura, entre d’altres. A més, la formació es farà a les instal·lacions del Campus de Terrassa.

L’objectiu és que els alumnes aconsegueixin coneixements en tècniques instrumentals i experimentals i en recerca i disseny per poder incrementar la seva ocupabilitat i, alhora, afavorir la transferència de tecnologia a les empreses del sector tèxtil català i d’aquesta manera millorar-ne la competitivitat.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) en el marc del Programa de projectes innovadors i experimentals de la Generalitat de Catalunya.