Segon dia: Metodologies àgils de treball en equip

Aprendreu rutines de treball que us facilitaran la planificació i l'organització de les tasques del vostre projecte dins l'equip.

Quan?

28/09/2016 de 09:30 a 16:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Edifici Neàpolis, Campus Vilanova i la Geltrú

iCal

Aquesta sessió s'emmarca dins l'Escola de Tardor Nexus24, dirigida als equips Nexus24, que té per objectiu principal construir les bases per desenvolupar un projecte basat en el Treball en Equips Col·laboratius (TEC). Com a resultat de l’acció la persona participant podrà:

• Identificar i potenciar els recursos personals que complementen l’equip de treball.
  • Posar en pràctica eines de treball col·laboratiu.
  • Explorar i integrar els valors del treball col·laboratiu.
  • Conèixer i posar en pràctica tècniques de co-creació basades en el Design Thinking.
  • Conèixer els elements més importants de la metodologia de treball àgil.
  • Assentar les bases per comunicar eficaçment un projecte col·laboratiu.

Programa

Coneixereu el funcionament de les metodologies àgils de treball (Scrum) per donar-vos unes rutines i marc de treball que us sigui útil per gestionar el vostre projecte. Us introduirem els recursos bàsics per treballar a Nexus24 (TIC x TEC - Treball en Equips Col·laboratius, espais i facilitadors).  Afiançarem les bases per facilitar la dinàmica interna.

09h30. Introducció a les metodologies àgils.

Agile UPC Vilanova. Conèixer la filosofia de les metodologies àgils de treball i el seu funcionament.

Què és SCRUM?

Scrum és un procés en el que s'apliquen de manera regular un conjunt de bones pràctiques per treballar col·laborativament, en equip, i obtenir el millor resultat possible d'un projecte.

Entre els seus avantatges es troba la  productivitat, qualitat i que es realitza un seguiment periòdic dels avenços del projecte, aconseguint que els participants de l'equips estiguin units, comunicats i que el client/comunitat vaig veient com avança.

10h30. Pausa

11h00. Taller pràctic àgil.

Agile UPC Vilanova. Identificar les seves rutines, rols i elements.

13h00. Dinar

14h00. Taller 1 eines àgils.

Equip de Coordinació. Trello.

15h00. Taller 2 eines de connexió.

Equip de Coordinació.

16h00. Final de la sessió.

Agile UPC Vilanova

El grup Agile UPC Vilanova és un grup de gestió àgil de projectes multi-disciplinaris a la EPSEVG que està aconseguint realitzar treballs finals de grau que siguin reals, emblemàtics, en equips multidisciplinaris, conscients, àgils i generadors de noves sinèrgies i coneixements. Aquest grup està format per personal docent, d'administració i serveis i estudiantat de l'Escola, a més de col·laboradors professionals externs com Sylvain Loubradou i Míriam Gallardo