Start Nexus24

Sessió d'Inici de Projectes Nexus24 [3a convocatòria]

Quan?

05/10/2016 de 13:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala Àgora, Campus Nord, Barcelona

#startnexus24

Els nous equips Nexus24 exposen les seves idees i la trajectoria per assolir-les.

La sessió va dirigida als Equips Nexus24 principalment, tot i que està oberta a tothom qui vulgui conèixer l'estat actual dels projectes.

Objectiu de la sessió

Els nous equips Nexus24 de la convocatòria del 2016 presentaran el seu disseny inicial del seus projectes a la comunitat i exposaran el seus plans de treball. A més a més, podran obtenir feedback de les persones que hi assisteixen.

13h Obertura

Acollida i obertura: Equip de Coordinació Nexus24

13:05h Presentacions de cada projecte

Equips:

• #MKm0 Mobilitat Km0: Mobilitat del PAS de la UPC.
  • PROM! Suma’t a la promoció: Promoció participativa a l'EPSEVG.
  • Aflorem i compartim la innovació docent de la UPC: Detectar i difondre bones pràctiques en docència UPC.
  • CampusLab: Convertim la UPC en un laboratori viu!.
  • Serveis Vius: Disseny d’un sistema d’innovació dels serveis universitaris.
  • LANDING AT THE UPC: Are you an international doctoral student? A la UPC t’ho posem fàcil!: Millorar l’acollida dels estudiants internacionals de doctorat UPC.
  • Patrocini i mecenatge a la Universitat: ens preparem per posar fil a l'agulla: Captació de recursos: patrocini i mecenatge.

13:50h Fotos d'inici

Fotos de cada equip amb facilitadors, padrins i el Comitè Nexus24 per donar el tret de sortida a la fase de desenvolupament.

14:00h Fi de la sessió

Moderem i dinamitzem la jornada:

didac-ferrer.jpg

Didac Ferrer
Equip de coordinació de Nexus24. Responsable de Sostenibilitat i d’Igualtat d’Oportunitats, UPC.

Maria Álvarez
Equip de coordinació de Nexus24. Responsable de la Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú de la UPC.

Alex Muntada
Equip de coordinació de Nexus24. Departament d'Arquitectura de Computadors de la UPC.

Organitza:

Marca_Nexus24.jpg