Equip de Comunicació

Dissenyem i dinamitzem l’estratègia de comunicació i promoció del programa Nexus24.

Maite Gallardo

Fomentar la col·laboració, unir esforços, integrar, identificar-se... una altra forma d'organitzar i entendre el treball, sota el meu punt de vista, d'una forma més humana i satisfactòria.

El projecte de Nexus24 és una oportunitat per obrir una finestra cap a un futur cada vegada més proper, estic molt contenta de poder ser partícip en aquesta aventura :-).

Impulsora de l'Equip Saps com està funcionant el teu lloc web?
Projecte per generar un procediment que serveixi perquè qualsevol escola de la UPC pugui fer un anàlisi bàsic de com està funcionant el seu lloc web.

Impulsora de l'Equip Banc del temps UPC
Projecte per poder portar a terme l'intercanvi de serveis i habilitats entre els usuaris i usuàries de la UPC, utilitzant com a moneda de pagament l'hora, és a dir, el temps.

Membre de l'Equip permanent de Comunicació
Col·laboro generant indicadors i informes d'utilització (dashboards) utilitzant eines d'anàlisi digital i experiència d'usuari per a millorar l'entorn digital de Nexus24.

Perfil LinkedIn de Maite Gallardo

Silvia Ecua

Me encanta el trabajo colaborativo. Creo que es muy importante hacer conscientes a los responsables de unidad que es bueno para la universidad el poder trabajar de esta manera. En mi caso siempre hemos tenido el apoyo a la hora de compartir recursos con los demás (teniendo en cuenta que los recursos principales son las personas). ¡Imaginar mi alegría cuando salió el Programa Nexus24! por fin se pone cara y ojos.

Membre de l'Equip Saps com està funcionant el teu lloc web?

Impulsora de l'Equip On són les fotos?
Projecte per endreçar el fons documental de la UPC i posar-lo a un sol click de distància de tota la comunitat facilitant la gestió diària dels documents fotogràfics i audiovisuals, i assegurar-ne i agilitzar-ne l'accés, conservar i fer accessible el patrimoni fotogràfic i audiovisual de la UPC.

Membre de l'Equip permanent de Comunicació
Col·laboro estructurant i definint estratègies de contingut i implementant solucions digitals adaptades a les necessitats de la comunitat Nexus24.

Perfil LinkedIn de Silvia Ecua