Esteu aquí: Inici

És notícia

Fotografia "Escullera", captada des del globus llançat per l'equip NESLAB, guanyadora del concurs Global Space Balloon Challenge Estudiants de l’ESEIAAT llancen un globus a l’estratosfera que capta imatges espectaculars de la Terra i del Sol Un grup de 17 estudiants de diversos cursos de l’Escola d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han construït un globus de làtex i l’han enlairat amb heli fins a una altitud de 32.000 metres, 20.000 per sobre de la que assoleixen els avions en els vols convencionals.
22/06/2016

Imatges de la segona edició del Networking Talent Day El talent que les empreses cerquen està a la UPC La tercera edició del Networking Talent Day de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) reuneix demà, 21 de juny, de 10 a 18 h, més de 30 empreses que busquen talent entre els titulats i estudiants de màster de la Universitat. La iniciativa promoguda per UPC Alumni, junt amb altres accions, és una aposta de la UPC per contribuir a la incorporació al món laboral dels titulats i les titulades. La jornada compta amb unes 200 persones inscrites que realitzaran trobades amb empreses al llarg del dia.
20/06/2016

Investigadors de la FIB treballen per millorar les aplicacions de programari a partir de l’experiència dels usuaris La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) participa en el projecte SUPERSEDE, que es desenvolupa en el marc del programa Horizon 2020 (H2020) de la Unió Europea (UE) i que té com a objectiu millorar les aplicacions de ‘software’ a partir de l’experiència dels usuaris quan les utilitzin. El projecte compta amb la participació d’empreses i institucions de cinc països europeus.
20/06/2016

D'esquerra a dreta: Frederic Vilà, director de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG); l'alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras; Michel Andrè, investigador de la UPC i director del LAB, i el rector de la UPC, Enric Fossas, durant la inauguració de la nova instal·lació. S’inaugura a la UPC el primer túnel acústic a Europa per investigar com recuperar l’equilibri dels oceans El Laboratori d’Aplicacions Bioacústiques (LAB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) inaugura, a la seva seu al port de Vilanova i la Geltrú, el primer túnel acústic d’ús no militar destinat a estudiar l’impacte sonor de l’activitat humana en els ecosistemes marins i a recuperar-ne l’equilibri acústic natural en els oceans. La nova infraestructura suposarà un avenç clau en els projectes que el LAB duu a terme a través d’una xarxa internacional de sensors instal·lada a l’Àrtic, a l’Amazones i al Japó, entre d’altres zones.
17/06/2016

La ciència de la UPC surt, un cop més, al carrer La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) participa i col·labora en una dotzena de les més de cent activitats que es duran a terme aquest cap de setmana del 18 i 19 de juny a la Festa de la Ciència, organitzada al Parc de la Ciutadella de Barcelona per l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut de Cultura.
15/06/2016

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)