Esteu aquí: Inici

És notícia

UPCnet desenvoluparà un portal de campus per a Blanquerna-URL UPCnet ha signat un contracte amb Blanquerna-Universitat Ramon Llull (URL) per treballar en la gestió de l'aprenentatge i del coneixement mitjançant el desenvolupament de projectes i prestació de serveis. En aquest marc dissenyarà un portal de campus amb accés personalitzat per als estudiants, el PDI i el PAS d'aquesta universitat.
26/03/2015

Denis Koehl amb un 'drone' desenvolupat pel grup de recerca ICARUS. Entrevista a l'enginyer aeronàutic Denis Koehl: "El mercat fixarà com volaran els drones" L’enginyer aeronàutic Denis Koehl, assessor europeu del programa SESAR de la Unió Europea per modernitzar el sistema europeu del trànsit aeri, té clar que els ‘drones’ han vingut per quedar-se. Per això creu que cal crear les condicions adequades perquè puguin operar legalment i impulsar projectes innovadors que es tradueixin en activitats comercials o serveis, i fer-ho amb la complicitat de tots els agents vinculats.
25/03/2015

panell solar Participació en la creació de la nova 'spin off' NRG.lab NRG.lab és una nova ‘spin off’ de la UPC, que sorgeix del grup de recerca de Sistemes Elèctrics d’Energia Renovables, i aporta solucions d’enginyeria per al sector de l’electrònica contribuint a desenvolupar els sistemes elèctrics del futur.
25/03/2015

Blas Echebarria, del Departament de Física Aplicada de la UPC. La física aplicada ajuda a desxifrar les causes de la mort sobtada Investigadors del Departament de Física Aplicada de la UPC, juntament amb un equip de la California State University dels Estats Units, han demostrat per primer cop que la transició en l’alternança cardíaca, una arítmia potencialment mortal, comparteix característiques amb l’ordenament ferromagnètic dels metalls. La recerca ajuda a entendre millor com s’origina la mort sobtada i obre la porta a dissenyar nous fàrmacs per evitar-la.
25/03/2015

Captura de pantalla de l'exposició ‘LLETRAFERITS’, aquell qui té una bona cultura gràcies a les seves lectures’. Dimarts de llibres, a l’ETSAB, en el marc del cicle LLETRAFERITS* LLETRAFERITS* és el nom del cicle impulsat per l'Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB), de la Universitat Politècnica de Catalunya, per donar a conèixer llibres i revistes, majoritàriament publicats i editats per professorat de la mateixa Escola, que serveixen de punt de partida per reflexionar sobre aspectes diversos de l'arquitectura i l'urbanisme.

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)