Esteu aquí: Inici

És notícia

La UPC organitza l’Internacional Summer School de l’Agència Espacial Europea Avui, 31 d’agost, al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, s’inaugura l’ESA/JRC Internacional Summer School on GNSS 2015, una escola d’estiu que treballa al voltant dels satèl·lits.
31/08/2015

El catedràtic d'Enginyeria del Terreny, Antonio Gens, distingit amb la Medalla Narcís Monturiol Antonio Gens, catedràtic d'Enginyeria del Terreny de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), rebrà la Medalla Narcís Monturiol al mèrit científic i tecnològic de la Generalitat de Catalunya.
31/07/2015

Captura de pantalla de l'aplicació GerApp que comunica, al moment, centres de salut i famílies. Una ‘app’ dissenyada a la FIB comunica, al moment, centres de salut i famílies Una aplicació mòbil al servei de la comunicació entre professionals i famílies, GerApp, dissenyada per l’inLab de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la UPC i l’empresa ‘Smart Technologies Development’, permet posar en contacte els centres de salut on hi ha pacients ingressats i els seus familiars. L’aplicació ha estat premiada per l’Associació Catalana de Recursos Assistencials (ACRA).
31/07/2015

Quatre equips d'estudiants de la UPC participen amb vehicles a la Formula Student Els equips UPC ecoRacing, ETSEIB Motorsport, EUETIB e-Tech Racing i Vilanova Formula Team, formats per estudiantat d’enginyeria de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), participen durant aquest estiu a diferents circuits d’Europa dins la competició automobilística universitària internacional més important, la Formula Student.
31/07/2015

La UPC, la UOC i Agbar signen un conveni per a la formació 'on line' en gestió de l’aigua La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Societat General d’Aigües de Barcelona, S.A. (AGBAR) han signat un conveni de col·laboració per promoure projectes de formació y transferència del coneixement 'on line' entre els professionals de l’aigua.

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)