Esteu aquí: Inici

És notícia

Col·laboració en un estudi de quatre hospitals catalans que obre una nova etapa en el tractament de l’ictus isquèmic L’estudi REVASCAT, realitzat pels hospitals universitaris Vall d’Hebron, Clínic, Bellvitge i Germans Trias, amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat de Pittsburgh (Estats Units), demostra que els pacients tractats amb dispositius de nova generació introduïts per microcatèters multipliquen per quatre la possibilitat dels pacients de tenir més autonomia en la vida diària.
24/04/2015

Fotografia de grup dels signataris de la segona declaració per la reindustrialització del Vallès Occidental La UPC subscriu de nou la 'Declaració del Vallès Occidental cap a la segona reindustrialització' Els principals agents territorials del Vallès Occidental —ajuntaments, patronals, sindicats, cambres de comerç i universitats, entre les quals hi ha la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)— han presentat, el 24 d’abril, a l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT), el document de propostes de la 'Declaració del Vallès Occidental cap a la segona reindustrialització. Compromís de tothom'.
24/04/2015

Plànol de carpes, espais i escenaris de La Festa a la plaça de les Glòries, els dies 25 i 26 d'abril Petits i grans podran experimentar amb la ciència i la tecnologia de la UPC a 'La Festa' del NOVUM Aquest cap de setmana la plaça de les Glòries de Barcelona esdevindrà un laboratori en el qual grans i petits podran experimentar i conèixer, juntament amb investigadors de la UPC i de diverses entitats, la recerca científica i tecnològica. La iniciativa, denominada La Festa, forma part del NOVUM, el Festival de ciència, tecnologia i innovació que té lloc, del 14 al 30 d’abril, a l’edifici DHUB de Barcelona.
23/04/2015

Sistema REMPARK La UPC, Telefónica i el Centre Mèdic Teknon presenten el primer 'holter' per la malaltia de parkinson El 'holter' de Parkinson, una de les funcionalitats derivades del sistema REMPARK, revolucionarà el diagnòstic i l'autogestió de la malaltia mitjançant la monitorització objectiva, precisa i no invasiva dels símptomes motors de la malaltia del Parkinson.
21/04/2015

'Apostant pel futur', de la professora’ Elvira Peris, primer premi de la categoria Realitat. El CCD presenta cinc projectes de cooperació realitzats aquest curs i lliura els premis 'Imatges del Sud' El 22 d'abril s'ha presentat, a la sala d'actes de l'Escola d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB), cinc dels projectes desenvolupats per professorat i estudiantat de la UPC a través del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD). En el decurs de l'acte s'ha inaugurat l'exposició 'Tecnologies i desenvolupament a la UPC', que es podrà veure fins a finals de mes d'abril al vestíbul de l'Escola, i s'han lliurarat els guardons del XII Concurs Fotogràfic ‘Imatges del Sud’.
21/04/2015

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)