Esteu aquí: Inici

És notícia

Logotip del Gran Recapte dels Aliments a la UPC. Arriba el Gran Recapte d’Aliments a la UPC Del 24 de novembre i fins al 12 de desembre, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se suma, a través dels diferents centre docents i campus, a la campanya del Gran Recapte d’Aliments de Catalunya. El repte a la Universitat és aconseguir 1.000 kg d’aliments en vint dies. A més, l’1 de desembre, a l’ETSEIB, hi haurà una taula rodona on es tractarà la problemàtica del malbaratament alimentari.
21/11/2014

Segons concurs 'Es busca tuit!' a la UPC. Publicats els guanyadors del concurs 'Es busca Tuit! #CiènciaUPC' Feromona, refraccionar, hardware i software, pressòstat i termòstat, i l'experiment d'Schrodinger són els termes guanyadors del concurs 'Es busca tuit!, organitzat a la Universitat Politècnica de Catalunya, en el marc de la Setmana de la Ciència. El concurs, que ha tingut lloc del 17 al 19 de novembre, ha convidat als usuaris de Twitter a piular, amb l’etiqueta #CiènciaUPC, els termes científics i tècnics preferits. En aquesta segona edició del concurs Es busca tuit! s'han sortejat, entre els participants, una tauleta i quatre subscripcions a diaris i a una revista de divulgació científica.
21/11/2014

Estudiants resolen un dels problemes proposats en l'edició passada de la competició WEC. La UPC acull la 8ena edició de la competició d’enginyeria WEC La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acollirà, del 24 al 28 de novembre, la 8ena edició de la Week of Engineering Competition (WEC), una competició europea d’enginyeria on els estudiants seleccionats per les empreses col·laboradores hauran de resoldre diferents problemes d’enginyeria. Hi participaran 88 estudiants, la gran majoria de la UPC.
20/11/2014

Carles Ruiz, alcalde de Viladecans (a l'esquerra de la imatge), i Enric Fossas, rector de la UPC (a la dreta de la imatge), signant l'acord marc de col·laboració. Acord marc de col·laboració amb l'Ajuntament de Viladecans La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l'Ajuntament de Viladecans han signat un acord marc de col·laboració per fomentar activitats de formació i recerca científica i tecnològica.
20/11/2014

Simulació d'excavació Un projecte del CIMNE facilitarà l’anàlisi i visualització de dades massives Investigadors del Centre Internacional de Mètodes Numèrics en Enginyeria (CIMNE) desenvolupen un sistema per analitzar i visualitzar dades de simulacions a gran escala ('Big Data'). El projecte, anomenat VELaSSCO ('Visualization For Extremely Large-Scale Scientific Computing'), forma part del setè programa marc de la Unió Europea i permetrà als investigadors i la indústria analitzar els resultats de les simulacions de forma més detallada i actualitzada, sense necessitat d’utilitzar eines de computació d’alt rendiment.
19/11/2014

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)