Esteu aquí: Inici

És notícia

Imatge d'una simulació de l'aplicació 'IntegraGame', del CREB. 'Smile@Work', un projecte per millorar la formació professional de les persones amb discapacitat intel·lectual Un projecte innovador del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), denominat 'Smile@Work', té per objectiu millorar la formació professional de les persones amb discapacitat intel·lectual (DI) a través de la simulació en 3D i gamificada d’entorns i situacions laborals quotidianes.
20/01/2017

Iniciada la 6a edició de l’enquesta d’inserció laboral dels titulats universitaris catalans Des del 9 de gener i fins al 31 de març es du a terme a les universitats catalanes, entre elles a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la sisena edició de l’estudi d’inserció laboral de la població titulada del sistema universitari català. Impulsat a través de l'Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya), aquest estudi, de caràcter triennal, permetrà actualitzar les dades d’ocupabilitat de les edicions anteriors i recollir informació a escala de titulació per poder millorar els plans dels estudis que s’ofereixen.
19/01/2017

Nom de les malaties desateses Les malalties desateses, objectiu de recerca a la UPC Des de fa uns anys, diversos grups de recerca de la UPC treballen per crear eines i coneixements i lluitar contra la malària, la tuberculosi i les malalties desateses, així com per fer accessibles els serveis de salut en contextos de pobresa i en situacions d’emergència. Aquest dijous, 19 de gener, s'han donat conèixer aquests projectes en una jornada a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
19/01/2017

Portada del Núm. 20. Polítiques comparades d'habitatge. L’ETSAB elabora un estudi comparatiu sobre polítiques d’habitatge de sis ciutats del món Un equip de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la UPC ha elaborat un estudi sobre models de política d’habitatge i sistemes de provisió d’habitatge social a ciutats d’Europa i Amèrica. El treball, publicat recentment, pren alguns referents que serviran per incorporar-los al nou Pla d’Habitatge de Barcelona.
19/01/2017

Cebiotex i HEMAV, 'spin-offs' de la UPC, rebran finançament de la UE Les 'spin-offs' Cebiotex i HEMAV, sorgides de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han estat seleccionades per rebre finançament de la Unió Europea per desenvolupar els seus projectes.

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)