Esteu aquí: Inici

És notícia

D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Enric Fossas, han signat, el 21 de setembre, un acord per col·laborar en el grau en Enginyeria d'Automoció de nova implantació aquest curs acadèmic 2017-2018.
21/09/2017

Estudiants d'arquitectura de la UPC La UPC, entre les 300 millors universitats del món en Arts i Humanitats en el rànquing THE WUR La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se situa entre les 300 millors universitats del món en la darrera edició del camp d’Arts i Humanitats dels THE World University Rankings (THE WUR) by Subject. En aquest mateix camp, la Universitat també es posiciona entre les 165 millors d’Europa, la primera politècnica estatal i la cinquena a Catalunya.
21/09/2017

Imatges ampliades d'alguns dels projectes de fi de carrera s'exposen a la sala Oval del MNAC. Foto de Carles Serrano L’Escola d’Arquitectura de Barcelona organitza, al MNAC, una exposició sobre la ciutat imaginada L’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha organitzat, a la sala Oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), l’exposició Escola-Ciutat, cinc dècades de projectes de fi de carrera d’arquitectura a Barcelona. Una mostra itinerant que es pot visitar fins al 24 de setembre al MNAC i que, posteriorment, s’exposarà a l’ETSAB.
20/09/2017

Declaració conjunta d'universitats públiques catalanes vers la situació que viu Catalunya El 20 de setembre, els rectors i rectora d'universitats públiques catalanes manifesten la següent Declaració, davant de la situació que viu Catalunya.
20/09/2017

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)