Esteu aquí: Inici

És notícia

Cartell de la cinquena edició del concurs Emprèn UPC. Es posa en marxa una nova edició del concurs 'Emprèn UPC' per impulsar idees de negoci innovadores El concurs ‘Emprèn UPC’, que vol contribuir a fomentar l’esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els estudiants, arriba a la cinquena edició. Convocat pel Servei de Gestió de la Innovació de la Universitat (anteriorment Unitat de Valorització de la Recerca) el concurs atorgarà premis de 3.000, 2.000 i 1.000 euros i, per primer cop, un dels estudiants guanyadors tindrà l’oportunitat de viatjar a Silicon Valley (Estats Units). En les propostes ha de participar, com a mínim, un estudiant de la UPC.
21/01/2015

Tercera edició del concurs de videojocs i animació digital Three Headed Monkey Awards.Social Point. Arriba la tercera edició del concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards La UPC School i Social Point posen en marxa la tercera edició del concurs de videojocs i animació digital Three Headed Monkey Awards.Social Point, un certamen per premiar els millors projectes 'amateurs' en l'àmbit dels videojocs. Les propostes es poden presentar fins al dia 27 de febrer.
19/01/2015

Carmen Gutiérrez, coordinadora del projecte, amb el cromatògrafo de gasos i espectòmetre de masses (GCMS). L’Innotex Center coordina un projecte europeu que permetrà estalviar entre el 70% i el 100% d’aigua als processos de tintura tèxtil L’Innotex Center/INTEXTER de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) coordina el projecte de recerca europeu ECUVal, centrat a dissenyar i construir un innovador sistema per solucionar els problemes d'efluents amb molta coloració i elevada concentració de sals sense fer servir reactius químics. En el projecte hi participen la Fundación per la Innovación Textil (Fitex) i les empreses Icomatex S.A. i Grau S.A., i té un pressupost d’1,4 milions d’euros, la meitat dels quals estan finançats per l’European Comission-Executive Agency for Competitiveness and Innovation.
16/01/2015

Fanal instal·lat a la via pública, que produeix electricitat amb energia eòlica i solar. La UPC i Eolgreen dissenyen el primer sistema d'enllumenat públic amb energia solar i eòlica Investigadors del Departament d’Enginyeria Elèctrica de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), vinculats a l’Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB), i l’empresa Eolgreen dissenyen per primer cop un sistema d’enllumenat públic que funciona amb energia solar i eòlica. El prototip de fanals desenvolupats permet reduir un 20% el cost respecte al sistema convencional d’il·luminació.
16/01/2015

La FOOT distingeix Ramon Noguera amb la primera Distinció d’Honor Ramon Noguera va crear i comercialitzar, a principi dels anys 60, les primeres lents de contacte a Espanya i és una figura clau en el desenvolupament de l’òptica i l’optometria en el darrer mig segle.

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)