Esteu aquí: Inici

És notícia

Prop de 1.000 inscrits a la jornada conjunta de portes obertes del 10 de febrer Les escoles i facultats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), especialitzades en els àmbits de l’enginyeria, l’arquitectura i les ciències, obren les portes durant el curs per donar a conèixer els estudis que imparteixen, les seves sortides professionals que aquests ofereixen, així com les instal·lacions i els laboratoris de què disposen per a la docència i la recerca. La majoria de centres obren també les seves portes en la jornada conjunta del 10 de febrer, a la qual s'han inscrit prop de 1.000 estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior (CFGS) d'arreu de Catalunya.
08/02/2016

De dalt a baix de la imatge: Antonio Carasso, delegat d'Iberdrola a Catalunya; Luis Prieto, responsable d'R+D en recurs energètic d'Iberdrola; Álvaro Coitinho, responsable del projecte HPC4E a Brasil; Jesús García San Luis, director de relacions científiques i computació avançada de Repsol i José María Cela, director del departament de CASE al BSC. El BSC coordina un projecte per millorar l’eficiència del sector energètic El projecte internacional HPC4E, coordinat a Europa pel Barcelona Supercomputing Center- Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS), té per objectiu generar el coneixement i les tecnologies necessàries per realitzar simulacions a gran escala de reptes importants relacionats amb diferents tipus d’energies.
04/02/2016

Simulació del parc dissenyat per l'equip de l'ETSAB de la UPC. L’ETSAB exposa el projecte ‘Infrastructural Nature’ per regenerar una àrea urbana ferroviària de Xangai Del 4 al 24 de febrer, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la UPC mostra el projecte Infrastructural Nature, realitzat per un equip de professors i estudiants del centre, que proposen la creació d’un gran parc urbà per regenerar una àrea ferroviària del cor de la ciutat xinesa de Xangai. El projecte ha guanyat el segon premi de la International Student Urban Design Competition for Shanghai Railway Station Area.
04/02/2016

El rector de la Universitat de Girona, Sergi Bonet (que pren el relleu en la presidència de l'ACUP) amb el rector de la UPC, Enric Fossas Relleu en la presidència de l'ACUP Sergi Bonet, rector de la Universitat de Girona, pren el relleu al rector de la UPC, Enric Fossas, al capdavant de l’ACUP, que ha presidit l'Associació durant un any.
03/02/2016

Activitat Piso Piloto, en el marc del projecte Arquitectes de capçalera Premi Ciutat de Barcelona 2015 a la iniciativa Arquitectes de Capçalera El jurat del Premi Ciutat de Barcelona ha acordat atorgar el premi en la categoria arquitectura i urbanisme a la iniciativa Arquitectes de Capçalera, impulsada al barri del Raval des de l'Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB).
03/02/2016

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)