Esteu aquí: Inici

És notícia

Retrat del matemàtic i mag japonès Jin Akiyama El matemàtic i mag japonès Jin Akiyama participarà en un congrés internacional a l'FME El proper dimecres, 1 de juliol, a les 9.30 h, el matemàtic Jin Akiyama, expert en combinar les matemàtiques amb la màgia, participarà com a ponent convidat a la XVI Trobada de Geometria Computacional, que tindrà lloc de l’1 al 3 de juliol, a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
29/06/2015

Dos estudiants amb un robot, durant l'edició dels Campus d'Estiu del 2014 Arrenquen a Barcelona i Castelldefels els campus científics d’estiu per als més joves Aquest mes de juliol tindran lloc a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) les noves edicions del Campus Científic d’Estiu al Campus Nord i la Universitat d’Estiu de Ciència i Tecnologia ‘CasTECHdefels’. A més, diferents centres docents de la Universitat també acullen activitats científiques d’estiu per als més joves.
25/06/2015

Imatge de grup del primer Fòrum de Joves Talents de Catalunya La UPC organitza a Berga el primer Fòrum de Joves Talents de Catalunya Del 25 al 28 de juny, Berga acollirà el primer Fòrum de Joves Talents de Catalunya, organitzat per la Universitat Politècnica (UPC) a través de l’Exploratori de Recursos de la Natura, i que reconeix el talent dels estudiants preuniversitaris de Catalunya amb el millor expedient acadèmic. La finalitat és incentivar la ciència i la tecnologia entre els joves de secundària i batxillerat.
23/06/2015

Cartell publicitari AraUPC El 29 de juny finalitza el sorteig, via Twitter, #AraUPC Fins al 29 de juny es pot participar en el sorteig que es realitza a través de la xarxa social Twitter, sota l’etiqueta #AraUPC, i que s'emmarca en la campanya publicitària que la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) duu a terme en la xarxa d’autobusos i metro de l’àrea metropolitana de Barcelona, en 25 estacions de Renfe-Rodalies Catalunya i en diferents emissores de ràdio.
23/06/2015

El president d'UPC Alumni, Josep Maria Vilà Josep Maria Vilà, president d’UPC Alumni Josep Maria Vilà ha pres possessió del càrrec de president d’UPC Alumni, lloc que ha estat ocupat en els últims tres anys per Joan Pi Llorens.
17/06/2015

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)