Esteu aquí: Inici

És notícia

L'investigador de la UPC, Antonio Gens Medalla Narcís Monturiol al catedràtic d'Enginyeria del Terreny Antonio Gens Antonio Gens, catedràtic d'Enginyeria del Terreny de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha rebut, l'11 de febrer, la medalla Narcís Monturiol al mèrit científic i tecnològic que atorga la Generalitat de Catalunya. El conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, ha atorgatenguany aquestes distincions, que en la 22a edició han recaigut en 16 personalitats i tres institucions.
10/02/2016

Els rectors de les quatre universitats politècniques que integren l'aliança UP4. Les universitats politècniques d’UP4 es reuneixen a València per fer balanç del treball dels darrers mesos Les universitats Politècnica de Madrid (UPM), Politècnica de Catalunya (UPC), Politècnica de València (UPV) i Politècnica de Cartagena (UPCT), que integren l'aliança UP4, s'han tornat a reunir, aquest cop al campus de Vera de la UPV, per fer balanç del treball desenvolupat en aquests darrers mesos des de què es va posar en marxa la iniciativa.
10/02/2016

Les escoles i facultats de la UPC presenten l'oferta d'estudis 2016-2017 a uns 1.500 estudiants de secundària Les escoles i facultats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), especialitzades en els àmbits de l’enginyeria, l’arquitectura i les ciències, obren les portes durant el curs per donar a conèixer els estudis que imparteixen, les sortides professionals que ofereixen, així com les instal·lacions i els laboratoris de què disposen per a la docència i la recerca. La majoria de centres obren també les seves portes en la jornada conjunta del 10 de febrer, a la qual s'han inscrit uns 1.500 estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior (CFGS) d'arreu de Catalunya.
10/02/2016

El CUV participa en la rehabilitació de pacients amb implants d’ulls biònics El Centre Universitari de la Visió (CUV) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) participa en la rehabilitació dels tres pacients als quals el Centre d'Oftalmologia Barraquer ha realitzat l’implant d’ull biònic Argus II, per facilitar la visió artificial.
09/02/2016

De dalt a baix de la imatge: Antonio Carasso, delegat d'Iberdrola a Catalunya; Luis Prieto, responsable d'R+D en recurs energètic d'Iberdrola; Álvaro Coitinho, responsable del projecte HPC4E a Brasil; Jesús García San Luis, director de relacions científiques i computació avançada de Repsol i José María Cela, director del departament de CASE al BSC. El BSC coordina un projecte per millorar l’eficiència del sector energètic El projecte internacional HPC4E, coordinat a Europa pel Barcelona Supercomputing Center- Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS), té per objectiu generar el coneixement i les tecnologies necessàries per realitzar simulacions a gran escala de reptes importants relacionats amb diferents tipus d’energies.
04/02/2016

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)