Esteu aquí: Inici

És notícia

L'investigador de la UPC, Daniel Montesinos, al laboratori de teknoCEA. TeknoCEA, xarxes elèctriques més intel·ligents El nou projecte empresarial ofereix sistemes i serveis electrònics de potència a mida de laboratoris, centres de recerca i empreses en els àmbits de l’electrònica de potència, l’automatització i els sistemes d’alimentació.
25/07/2014

El professor i investigador, Cecilio Angulo, explica com dissenyaran el sistema que proporcionarà més autonomia  a les persones amb discapacitat intel·lectual La UPC participa en el projecte 'Follow me', per robotitzar cadires de rodes Investigadors de la UPC i La Salle Campus Barcelona–URL desenvoluparan tecnologia que permetrà circular de forma autònoma per un entorn urbà a les persones amb discapacitat intel·lectual usuàries de cadires de rodes. Aquest sistema, dissenyat per seguir a un guia del grup de passeig, proporciona autonomia als usuaris, ja que estalvia la intervenció de l’usuari o d’una persona que dirigeixi la cadira. El projecte 'Follow me', impulsat per la Fundació Ave Maria, compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sitges i l'Obra Social "la Caixa".
24/07/2014

Oberta la convocatòria per sol·licitar la beca Equitat per al curs 2014-2015 La convocatòria d’aquest any de les beques Equitat de la Generalitat de Catalunya per al curs 2014-2015 inclou un procediment per sol·licitar l’ajut durant tot el curs, en cas de problemes econòmics sobrevinguts, i amplia els trams de renda.
23/07/2014

La Universitat tancarà els edificis del 2 al 24 d’agost En la línia d’actuació de mantenir i incrementar les mesures d’estalvi energètic, els edificis de la UPC es tancaran durant el període de vacances d’aquest estiu, del 2 al 24 d’agost ambdós dies inclosos.
21/07/2014

La investigadora Lourdes Campos amb el membre del seu equip Francisco Acosta-Reyes, observant a través de dues pantalles d'ordinador  les imatges 3D de l'estructura del CD27 i del seu comportament en l'ADN Demostren amb llum de sincrotró l'eficiència d'un nou fàrmac contra la malària Investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), de l'Instituto de Química Médica (IQM-CSIC) i de la Universitat de Glasgow han demostrat que el fàrmac CD27 representa una alternativa en el tractament de la malària. Per aconseguir-ho, han analitzat l'estructura cristal·lina de l'ADN amb el fàrmac CD27 a partir d'experiments de difracció de raigs X en el Sincrotró ALBA. La recerca ha estat publicada a la revista científica 'Acta Crystallographica D'.
21/07/2014

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech