Esteu aquí: Inici

És notícia

El BKC rep la màxima qualificació final en l’avaluació del Ministeri d’Educació El Barcelona Knowledge Campus (BKC) ha rebut la màxima qualificació en l'avaluació del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport i consolida la distinció com a Campus d'Excel·lència Internacional.
18/12/2014

El Consell de Govern s'ha reunit el 18 de desembre El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 18 de desembre, a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona. L’ordre del dia es pot consultar a l’apartat del Consell de Govern del web institucional.
18/12/2014

El Claustre Universitari aprova la reestructuració dels departaments de la UPC El Claustre Universitari de la UPC, reunit en sessió ordinària el 16 de desembre, ha acordat iniciar el procés de reestructuració dels departaments de la Universitat i ha encarregat al Consell de Govern que adopti els acords pertinents per impulsar-la, d’acord amb les línies mestres definides en el document aprovat. En la mateixa reunió, el rector Enric Fossas ha presentat l’Informe sobre la política universitària i el seu programa d’actuació.
16/12/2014

Sessió del Claustre Universitari del 2 de desembre de 2014 La sessió ordinària del Claustre Universitari s'ha reprès el 16 de desembre La sessió ordinària del Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha continuat durant el matí del 16 de desembre, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, a Barcelona. La reunió s'ha emès a través d'UPCtv.
16/12/2014

El BSC i l’ICFO reben dos dels Starting Grants 2014 del Consell Europeu de Recerca David Carrera, investigador del Barcelona Supercomputing Center-Centre Nacional de Supercomputació (BSC-CNS), entitat de recerca vinculada a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), i Darrick Chang, investigador de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), institut universitari de recerca adscrit a la UPC, han obtingut dues de les vuit concessions Starting Grants que atorga el Consell Europeu de Recerca, corresponent a l’any 2014.
15/12/2014

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)