Esteu aquí: Inici

És notícia

El 15 de desembre, sessió ordinària del Consell de Govern El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es reunirà el proper dijous, 15 d’octubre, a partir de les 9.30 h, a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona. La sessió, de caràcter ordinari, es podrà seguir en directe, prèvia identificació, a través d'UPCtv.
02/12/2016

El Claustre Universitari es reunirà el 20 de desembre El Claustre Universitari de la UPC, el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària, es reunirà el 20 de desembre, en sessió ordinària. Durant la reunió, es debatrà l'informe de gestió de la Universitat, que se sotmetrà a votació, així com l’informe del rector sobre política universitària i sobre el programa d’actuació. També es presentarà l’informe sobre polítiques de gènere i d’igualtat d’oportunitats, entre d’altres qüestions.
02/12/2016

Un estudiant i una estudianta preparen la seva presentació al CERN. Estudiants d’ESADE, l’IED i la UPC col·laboren novament amb el CERN cercant solucions a reptes socials Un grup de 30 estudiants del Full-Time MBA d’ESADE, de l’IED Barcelona Escola Superior de Disseny i de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han estat seleccionats per participar, per tercer any consecutiu, en el Challenge-Based Innovation (CBI Mediterranean), una iniciativa que vol impulsar noves solucions per al futur de la humanitat des del centre mundial capdavanter en física de partícules, la European Organization for Nuclear Research (CERN).
01/12/2016

Edifici RDIT ubicat al Campus del Baix Llobregat de la UPC, a Castelldefels L’empresa biotecnològica Accelerate Diagnostics s’estableix al Parc UPC Especialitzada en la detecció ràpida de les resistències als antibiòtics, l’empresa nord-americana Accelerate Diagnostics s’ha instal·lat a l’edifici RDIT del Parc UPC a Castelldefels. Amb aquesta nova incorporació, ja són 21 les empreses que s’han incorporat el 2016 en espais de la UPC, amb acord amb el Parc UPC.
01/12/2016

Xavier Cañavate, vicerector d'Ordenació Acadèmica. Xavier Cañavate serà nomenat vicerector d’Ordenació Acadèmica Xavier Cañavate serà, des del 3 de desembre, vicerector d’Ordenació Acadèmica de la UPC. Doctor enginyer industrial per la UPC i professor del Departament d'Enginyeria Química a l’ESEIAAT, Xavier Cañavate ha ocupat fins ara diferents càrrecs de gestió a la UPC: ha estat delegat del rector per al procés de fusió de les dues escoles d’enginyeria del Campus de Terrassa (ETSEIAT i EET) en l’ESEIAAT i delegat del rector per al Campus de Terrassa, i ha estat director de l’EET.

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)