Esteu aquí: Inici

És notícia

Imatge del temporal del Nadal del 2008 a Blanes (la Selva) Un prototip de sistema d’alerta costaner prediu danys per temporals al litoral català amb vuit dies d’antelació Un prototip teòric de sistema d’alerta costaner, batejat com iCOAST, s’ha dissenyat amb la costa catalana com a referent però es pot utilitzar a altres regions litorals europees.
24/05/2016

El Consell de Govern es reuneix el 26 de maig i la sessió s’emet en directe per UPCtv El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es reunirà dijous, 16 de maig, de 9.30 a 14 hores, a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona. En compliment del reglament d’aquest òrgan, la sessió es podrà seguir en directe a través d’ UPCtv, prèvia identificació, en aquest canal, amb el nom d'usuari i contrasenya d’intranet.
23/05/2016

Mateo Valero, investit doctor ´honoris causa´ per la Universitat de Granada. Copyright: Universitat de Granada El catedràtic Mateo Valero, investit doctor ‘honoris causa’ per la Universitat de Granada Mateo Valero, director del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS), ha estat investit doctor 'honoris causa' per la Universitat de Granada, en reconeixement a la seva investigació en el camp de l’arquitectura de computadors.
22/05/2016

Es lliuren els premis ‘Three Headed Monkey Awards. Social Point’ de videojocs Divendres, 20 de maig, de 15.30 a 21 h, l’Auditori de Barcelona (c. Lepant, 150) serà l’escenari del lliurament dels premis de la quarta edició del concurs ‘Three Headed Monkey Awards. Social Point (3HMA)’, un concurs que distingeix els millors projectes d'estudiants i aficionats en l'àmbit dels videojocs i l'animació. Per primer cop, el lliurament del premi, convocat per la UPC School i l’empresa Social Point, es fa en el marc d'una jornada dedicada als videojocs. Hi intervindran conferenciants de renom internacional i tindran lloc ponències, tallers i una taula rodona sobre la indústria dels videojocs. També es comptarà amb un espai de 'netwoking' per compartir experiències entre concursants i representants del món empresarial.
19/05/2016

Presentació del campus d'estiu Up4 Camp UPC Castelldefels per part de l'alcaldessa de Castelldefels, Candela López i el delegat del rector al Campus del Baix Llobregat José Manuel Yúfera Un estiu solucionant reptes científics i tecnològics per sobreviure un esdeveniment catastròfic Castelldefels, 11 de juliol de 2016. Un esdeveniment catastròfic ha succeït! Què ha passat? Serà segur sortir-ne? I si ho aconseguim... el repte és màxim: sobreviure. Amb aquestes preguntes es convida a estudiants de 4rt d’ESO i 1er de batxillerat a participar en l’UP4 Camp UPC Castelldefels, un campus d’estiu on es pot viure una setmana al Campus de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al Baix Llobregat, afrontant reptes en ciència i tecnologia, resoldre enigmes i trobar solucions imaginatives i creatives.
18/05/2016

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)