Esteu aquí: Inici

És notícia

El 31 d'octubre es publicaran els resultats provisionals de les votacions parcials del Claustre Universitari El 30 d'octubre ha tingut lloc la jornada electoral per renovar les 61 vacants que s'han produït al Claustre Universitari de la UPC. Les urnes han estat obertes des de les 10 a 18 hores a les seus electorals corresponents, sense interrupció. La proclamació provisional del les candidatures electes es farà pública el 31 d'octubre a la Seu electoral electrònica. Del 3 al 5 de novembre s'obrirà el període de reclamacions i la proclamació definitiva s'efectuarà el 7 de novembre.
30/10/2014

Estudiants del grau d’Enginyeria en Tecnologies i Disseny Tèxtil de l’Escola d'Enginyeria de Terrassa (EET). La UPC renova el conveni amb el sector tèxtil per promoure el grau d’Enginyeria en Tecnologies i Disseny Tèxtil En quatre anys de col·laboració universitat-empresa, el grau d’Enginyeria en Tecnologies i Disseny Tèxtil de l’Escola d'Enginyeria de Terrassa (EET) ha passat de 5 estudiants matriculats el 2010-2011 a 49 en el curs actual i la inserció laboral dels titulats és del 100%. L’aportació econòmica de les sis institucions del sector tèxtil ha permès el finançament d’un total de 66 beques en els quatre anys de vigència del conveni, de les quals s’han beneficiat 25 estudiants.
29/10/2014

Estudiants de l'ETSAB estudiant en cadira de rodes l'accessibilitat  dels comerços de Creu Coberta del barri d’Hostafrancs. Estudiants de l'ETSAB proposen millores per garantir l’accessibilitat a Hostafrancs Un grup de 70 estudiants de l’ETSAB de la UPC, dirigits per la professora Sandra Bestraten, analitzen l’accessibilitat dels comerços de Creu Coberta del barri d’Hostafrancs, a Barcelona, a través d’un projecte d’aprenentatge-servei. Els resultats es presentaran públicament cap el febrer per conscienciar a la societat i als polítics d’aquesta problemàtica. L’Ajuntament de Barcelona obrirà una línia de subvencions perquè els comerciants puguin adaptar els establiments als requeriments suggerits.
28/10/2014

S'esquerra a dreta, Sergi Vélez i Marc Canatela, de Social Point; Núria Castell, Josep Casanovas i Enric Fossas. La FIB inaugura el Laboratori Social Point, equipat per a que els estudiants desenvolupin 'apps' El 28 d’octubre, la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha inaugurat el Laboratori Social Point, amb equipament finançat per aquesta empresa, que és la tercera companyia més important en el desenvolupament de jocs socials per a Facebook i dispositius mòbils.
28/10/2014

David Torrents (a l'esquerra de la imatge)i Santi González (a la dreta), dos dels creadors de SMUFIN. El BSC-CNS crea un nou mètode computacional per estudiar els canvis genètics de pacients amb càncer en poques hores El grup de genòmica computacional del Barcelona Supercomputing Center -Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) liderat pel professor de la Instituació Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA), David Torrents, ha desenvolupat un nou mètode computacional que fa possible la detecció ràpida, precisa i senzilla dels canvis genòmics responsables de l’aparició i progressió de tumors. La revista 'Nature Biotechnology' ha publicat un article sobre el mètode.
27/10/2014

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)