Esteu aquí: Inici

És notícia

Fins al 15 d’octubre es poden sol·licitar la beca Equitat i les acreditacions de l’AGAUR per matricular-se com a becari condicional al curs 2016-2017 L'Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha unificat el procediment per sol·licitar, mitjaçant un formulari únic, l'acreditació de caràcter econòmic per matricular-se com a becari condicional (MATRC), l'acreditació del tram de renda familiar i la beca Equitat per al curs 2016-2017.
28/07/2016

Formula Student compta, aquest estiu, amb cinc equips d’estudiants de la UPC que competeixen als circuits europeus L’ETSEIB Motorsport, format per estudiants de l’ETSEIB; l’UPC ecoRacing, de l’ESEIAAT; l’e-Tech Racing, de l’EUETIB, i el Vilanova Formula Team, de l’EPSEVG, tornen a competir aquest estiu en alguna de les proves de la Formula Student que tenen lloc als circuits europeus. A aquests quatre equips s’uneix, enguany, el Dynamics UPC Manresa, de l’EPSEM, que debutarà en la Formula Student Espanya, al circuit de Montmeló.
28/07/2016

Carpeta de la UPC pel curs 2016-2017 El període de matrícula de graus a la UPC es reobrirà el mes de setembre El 27 de juliol s'ha tancat el primer període de matrícula als graus de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), que es reobrirà durant el mes de setembre. Els estudiants poden consultar la data concreta per matricular-se en la web de cada centre docent. El nou estudiantat que opti, després de la segona assignació, als estudis de grau de la UPC amb una reassignació de plaça, haurà de formalitzar la matricula, presencialment, els dies 7 i 8 de setembre. Aquesta relació es publicarà el 5 de setembre a Accesnet, el web de la Generalitat de Catalunya dedicat a l'accés als estudis universitaris.
28/07/2016

La FIB participa en un nou projecte europeu per millorar l'ensenyament superior en les TIC al servei de la salut L’Euroregió Pirineus Mediterrània, amb la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) entre els seus integrants, liderarà un nou projecte europeu que té com a objectiu preparar professionals capaços d’innovar en l’àmbit de les tecnologies de la informació i comunicació al servei de la salut.
27/07/2016

L'equip UPC ecoRacing de l'ESEIAAT amb el seu monoplaça elèctric ecoRZ, a Silverstone La Formula Student del Regne Unit proclama l’ecoRZ d’UPC ecoRacing el monoplaça elèctric més eficient El nou monoplaça elèctric ecoRZ, construït i dissenyat pels estudiants de l’equip UPC ecoRacing de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya, ha estat el cotxe més eficient de la Formula Student 2016 del Regne Unit al circuit de Silverstone. Aquesta competició és una de les més exigents del campionat internacional Formula Student que se celebra durant tot l’any a diferents països de tot el món.
26/07/2016

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)