Esteu aquí: Inici

És notícia

La UPC i el SENAI signen un conveni de col·laboració científica i tecnològica La UPC i el Servei Nacional d’Aprenentatge Industrial de Brasil (SENAI) han signat un acord marc de col·laboració per promoure la participació conjunta en activitats de formació, recerca i consultoria en l’àmbit de l’organització d’empreses.
11/04/2014

Joan Gispets. Joan Gispets, elegit nou degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa El professor Joan Gispets ha estat elegit nou degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa de la UPC en les votacions del 8 d'abril. Segons els resultats definitius, Gispets ha obtingut el 74% del vots favorables ponderats i prendrà el relleu d'Ester Gaus amb un equip format pels professors i professores José Luis Álvarez, Genís Cardona, Aurora Torrents, Núria Vila i Núria Tomàs, qui el substituirà en la direcció del Centre Universitari de la Visió (CUV).
11/04/2014

Simulació de la temperatura i la humitat de l'aire a les 15 hores del 27 d'agost del 2010 en un tall vertical sobre Barcelona (Collserola a l'esquerra, i el mar a la dreta) Investigadors de la UPC i la UB proposen una denominació científica per als fenòmens de pujada sobtada i breu de la temperatura Els investigadors Jordi Mazon i David Pino, de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la UPC, i Mariano Barriendos, de la Universitat de Barcelona (UB), proposen, en un article publicat a la revista científica 'Natural Hazards and Earth System Sciences', anomenar 'flash heats' als episodis de pujada de temperatura de durada inferior als dos dies. La nova denominació podria suposar canvis en els protocols d’actuació per a la prevenció de cops de calor o d’incendis forestals, així com en la cobertura dels danys causats per aquests fenòmens per part de les companyies asseguradores.
10/04/2014

Retrat de Lourdes Reig, reelegida directora de l'ESAB Lourdes Reig, reelegida directora de l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona El 9 d'abril s’ha proclamat definitivament Lourdes Reig com directora electe de l'Escola d’Agricultura de Barcelona de la UPC, centre docent que dirigeix des del maig de 2011. Lourdes Reig va ser l’única candidata al càrrec en la jornada electoral del 3 d'abril, durant la qual també es van elegir els nous representants del PDI, el PAS i l’estudiantat a la Junta de l'Escola ubicada al Campus del Baix Llobregat, al Parc Mediterrani de la Tecnologia (Castelldefels).
09/04/2014

Antonio Gens durant l'acte d'investidura a la Universitat Joseph Fourier de Grenoble Antonio Gens, doctor ‘honoris causa’ per la Universitat Joseph Fourier de Grenoble L’investigador Antonio Gens, professor del Departament d’Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), ha estat investit doctor ‘honoris causa’ per la Universitat Joseph Fourier a Grenoble (França).
09/04/2014

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech