Esteu aquí: Inici

És notícia

L’astronauta de la NASA Donald Pettit parlarà a l’ETSEIB sobre l’ús de la tecnologia espacial en la vida quotidiana Donald Pettit, astronauta veterà de la NASA oferirà, el 27 de maig a l ’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la conferencia ‘Techno Space’ , dedicada a explicar com la tecnologia dissenyada inicialment per a l’espai s’ha introduït o ha influït en la vida quotidiana.
26/05/2015

Acte de presentació del Diccionari de física a la UPC La UPC i el Centre de Terminologia TERMCAT presenten el Diccionari de física El 26 de maig, la UPC i el Centre de Terminologia TERMCAT han presentat, en un acte a l'Aula Màster del Campus Nord, a Barcelona,el Diccionari de física 'en línia'. L'obra inclou més de 3.000 termes de l’àmbit de la física amb equivalents en castellà, francès i anglès.
26/05/2015

Vista general del Claustre Universitari El Claustre Universitari del 21 de maig debat sobre el 3+2 i analitza la situació del Grup UPC El Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es va reunir en sessió ordinària el 21 de maig, per debatre sobre l’estructura dels estudis universitaris (3+2). En la mateixa sessió, el rector va presentar l’Informe sobre el Grup UPC. La sessió es va emetre en directe a través d’UPCtv i ja es pot visualitzar.
25/05/2015

Presentació per part de la vicerectora de Política Docent de la UPC, Maribel Rosselló Claustre Universitari 21M: l’estructura dels estudis universitaris (3+2), a debat El debat sobre l’estructura dels estudis universitaris (3+2) al Claustre Universitari, reunit en sessió ordinària el 21 de maig, va ser precedit per presentacions a càrrec de la vicerectora de Política Docent, Maribel Rosselló; de la directora de l’ESAB, Lourdes Reig, que va aportar el punt de vista dels directors i degans dels centres docents; de Gema Díaz, en nom de l’equip de treball de responsables de gestió acadèmica de centres docents, i d’Oriol Rivera, en nom del Consell de l’Estudiantat.
25/05/2015

Inici de la presentació de l'Informe del rector al Claustre Universitari Claustre Universitari 21M: noves estratègies per al Grup UPC El rector Enric Fossas va presentar al Claustre Universitari, reunit en sessió ordinària el 21 de maig, un informe sobre el Grup UPC que conté una anàlisi i propostes d’actuació per a aquestes entitats en les quals la UPC hi té una participació majoritària.

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)