Esteu aquí: Inici

És notícia

Segona millor universitat espanyola en Informàtica i TIC i en Ciències i Enginyeria al II rànquing de la Fundació Everis La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se situa com la segona millor institució d’educació superior per realitzar estudis en l’àmbit de la Informàtica i les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), i en l’àmbit de les Ciències i l’Enginyeria, segons el II rànking de la Fundación Everis, que presenta les 10 universitats més ben valorades en tota una sèrie d’àrees per part de les empreses que han contractat recent titulats universitaris en els darrers cinc anys.
22/07/2016

Marta Riquelme, estudiant de l'ESEIAAT que ha creat el primer mapa de radiacions electromagnètiques del Campus de la UPC a Terrassa Una estudiant de la UPC crea el primer mapa de radiacions electromagnètiques de l'edifici de l’ESEIAAT Marta Riquelme és una estudiant recent graduada en el grau en Enginyeria de Sistemes Audiovisuals a l’ESEIAAT de la UPC. Com a projecte final de grau, ha creat el primer mapa de radiacions electromagnètiques del Campus de la UPC a Terrassa. Durant un quadrimestre ha mesurat el nivell de radiacions que produeixen els emissors WiFi i els dispositius mòbils a cadascun dels espais de l'edifici modernista de l’ESEIAAT. Els nivells de radiacions estan molt per sota dels que estableixen les normatives catalanes i internacionals.
20/07/2016

El Consell de Govern s'ha reunit el 19 de juliol El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 19 de maig, a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona. En compliment del reglament d’aquest òrgan, la sessió es pot seguir en directe a través d’ UPCtv, prèvia identificació, en aquest canal, amb el nom d'usuari i contrasenya d’intranet.
19/07/2016

D’esquerra a dreta: el rector de la UPF, Jaume Casals; el rector de la UPC, Enric Fossas; el president d’honor de Barcelona Global, Joaquim Coello; el president de Barcelona Global, Gonzalo Rodés; el segon tinent d’alcalde d’Empresa, Cultura i Innovació de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, i el president de FemCat, Ramon Carbonell La UPC, la UPF, Barcelona Global i FemCat presenten el grau Barcelona Engineering and Economic Studies El nou grau interuniversitari, que s’impulsa per al curs 2017-2018 amb la implicació i el finançament del teixit empresarial de la ciutat de Barcelona, tindrà preu públic, un programa de beques i un sistema propi de selecció dels estudiants.
18/07/2016

Imatge en horitzontal del nou edifici del CIMNE al Campus Nord de la UPC, amb l'estructura inflable. El CIMNE ha inaugurat un nou edifici amb un laboratori de dinàmica fluvial i una sala 3D El Centre Internacional de Mètodes Numèrics a l’Enginyeria (CIMNE) ha inaugurat, el 15 de juliol, l’edifici B0 al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). L’acte ha comptat amb la participació del conseller d’Empresa i Coneixement i president del CIMNE, Jordi Baiget, i del rector de la UPC, Enric Fossas, i ha estat conduït pel professor Eugenio Oñate, director del CIMNE, i Pere-Andreu Ubach, enginyer de camins encarregat de l’obra, que han mostrat les noves instal·lacions per a la recerca als assistents.
15/07/2016

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)