Esteu aquí: Inici

És notícia

El projecte FENIX guanya la sisena edició del programa MAP d’ACCIO i EADA FENIX, projecte premiat pel Programa MAP que atorga ACCIO i EADA Business School, és una tecnologia que resol els problemes causats per les interferències en sistemes de navegació per satèl·lit. El projecte s’ha dut a terme a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB).
30/09/2016

El Consell de Govern es reunirà el 6 d’octubre El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es reunirà el proper dijous, 6 d’octubre, a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona. La sessió, de caràcter ordinari, es podrà seguir en directe a través d'UPCtv, prèvia identificació, en aquest canal, amb el nom d'usuari i contrasenya d’intranet
29/09/2016

Experts internacionals es reuneixen a Barcelona per debatre sobre com el paisatgisme pot mitigar els efectes del canvi climàtic Experts de tot el món participen, entre el 29 de setembre i l'1 d'octubre, en la 9a Biennal Internacional de Paisatge, organitzada pel Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC) i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). A més de debatre i aprofundir sobre la intervenció en el paisatge, durant la Biennal s'atorgarà el Premi Internacional de Paisatge Rosa Barba al millor projecte o planejament de paisatge.
28/09/2016

La FOOT lliura el Premi Internacional a l’Optometrista de l’Any a José Manuel González-Méijome La Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha atorgat el Premi Internacional a l’Optometrista de l’Any 2016 a José Manuel González-Méijome, professor de la Universitat de Minho (Portugal), per la seva trajectòria professional, dedicada a la recerca i a la docència en l’àmbit de la salut visual. A més de rebre la distinció, Manuel González-Méijome, un dels optometristes més citats i un referent arreu del món per les aportacions que ha fet a la contactologia, oferirà, en el decurs de la inauguració del nou curs acadèmic de la Facultat, la lliçó “L’optometrista improbable”.
27/09/2016

La investigadora de la UPC Cristina Canal aconsegueix una ‘Starting Grant’ de l’European Research Council L’European Research Council ha distingit amb una ‘Starting Grant’ a la investigadora Cristina Canal, del Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica la UPC, per investigar una nova teràpia contra el càncer d’ossos. Enguany també han rebut aquest ajut per a cinc anys els investigadors Javier Ramon, de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC), i Xevi Roca, del Barcelona Supercomputing Center-Centre Nacional de Supercomputació (BSC-CNS).
27/09/2016

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)