Esteu aquí: Inici

És notícia

Joan Gispets, degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (al centre de la imatge); Alfons Bielsa, president del Col·legi Oficial d’Òptics Optometristes de Catalunya (a l’esquerra de Joan Gispets); i Lluís Bielsa, vicepresident del COOOC (a la dreta de Joan Gispets) Més del 70% dels espanyols pateix la Síndrome Visual Informàtica per un ús excessiu de les pantalles El Col·legi Oficial d’Òptics Optometristes de Catalunya (COOOC) i al Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa posen en marxa la campanya 'Visió i pantalles', que explica com cal actuar per tenir una visió eficient de prop i prevenir la Síndrome Visual Informàtic. Els símptomes més freqüents són la fatiga ocular, l'ull sec, la picor i la visió borrosa. Amb Víctor, el primer òptic optometrista virtual del món, i a través de díptics informatius i les xarxes socials, la campanya arribarà a 1.500 òptiques.
30/09/2014

Perry Lethlean, guanyador del Premi Rosa Barba, durant l'entrega dels guardons El projecte del Front Marítim d’Oakland guanya el premi Rosa Barba ‘Auckland Waterfront: North Wharf Promenade and Silo Park, New Zealand’ sobre el Front Marítim d’Oakland, realitzat per Perry Lethlean de TCL+WA, és el projecte que ha guanyat el Premi Internacional de Paisatge Rosa Barba, atorgat a Barcelona en el marc de la vuitena edició de la Biennal Internacional del Paisatge.
29/09/2014

Andrés Aragoneses (a l'esquerra) i Taciano Sorrentino (a la dreta), els dos investigadors que han realitzat la recerca Demostren similituds entre el comportament de les neurones i de la llum làser Un equip d’investigadors del Departament de Física i Enginyeria Nuclear de la UPC al Campus de Terrassa ha fet servir un model matemàtic molt senzill per modelitzar el comportament de la llum làser sotmesa a pertorbacions. Aquest model és el mateix amb el que altres científics han descrit el comportament d’algunes neurones. Segons els investigadors de la UPC, aquesta similitud permetrà estudiar millor com respon el sistema neuronal humà a estímuls externs.
29/09/2014

Ja es pot consultar el cens definitiu de les eleccions parcials del Claustre Universitari del 30 d'octubre El 29 de setembre s'ha publicat a la Seu electoral electrònica el cens definitiu de les eleccions parcials per renovar les 61 vacants que s’han produït al Claustre Universitari de la UPC. El mateix dia, i fins al proper dilluns, 6 d'octubre, a les 13 hores s'ha iniciat el període per presentar les candidatures. Les votacions tindran lloc el 30 d’octubre, de 10 a 18 hores, sense interrupció, i el vot anticipat es podrà efectuar del 20 al 29 d’octubre.
29/09/2014

El Consell de Govern es reunirà, en sessió ordinària, el dia 2 d’octubre El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) es reunirà el 2 de juny en sessió ordinària, a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona. L’ordre del dia de la sessió es pot consultar al web institucional.
26/09/2014

Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech