Participació de l'Oficina de Documentació i Arxius en l'elaboració del Pla Estratègic de la Conferencia de Archiveros de las Universidades Españolas

El proppassat 20 de maig de maig, coincidint amb les XXII Jornadas de Archivos Universitarios, que van celebrar-se a la Universitat Rovira i Virgili (Tarragona) va aprovar-se el Pla estratègic de la CAU per al període 2016-2019.

Aquest Pla consta de quatre eixos estratègics els quals contemplen diverses accions al voltant de:

1. La política i l'organització de la gestió documental a les universitats.
  2. La gestió del coneixement.
  3. La comunicació interna i externa.
  4. La cooperació, més enllà dels membres de la CAU.

Aquest Pla ha estat elaborat per un grup de treball constituït per responsables dels Arxius de quatre universitats:

• Lidón París (coordinació Grup de Treball) - Universitat Jaume I de Castelló
  • Pilar Gil - Universidad de Castilla La Mancha
  • Ana Gascón- Universidad de Zaragoza
  • Sílvia Sunyer - Universitat Politècnica de Catalunya

Durant els propers anys els membres d'aquest grup de treball també s'encarregaran de fer el seguiment del seu nivell d'assoliment del Pla i d'elaborar els corresponents informes.

Per a més detall del Pla Estratègic de la CAU, cliqueu aquí.