ACTIVITATS

KF K2M - Creatiu, Innovador i gestor. El triple cervell de l'emprenedor d'èxit.

Quan: Divendres 27 de maig.
Títol de la Xerrada: “Creatiu, Innovador i gestor. El triple cervell de l’emprenedor d’èxit”
Ponent: Manuel Marín, Director del Centre d’Emprenedors d’EADA Alumni.

Informació:
Manuel Marín, Director del Centre d’Emprenedors d’EADA Alumni i professor associat des de 2008, va arribar procedent de Madrid, on va dirigir la Divisió de Projectes Internacionals de ACE International Consultants des de 2005 i de la qual ara és Conseller i Assessor Sènior. En 2005-2008 va dirigir la divisió i coordinar les activitats dels Project managers encarregats de l’execució dels projectes a Bangla Desh, Kosovo, Nicaragua, Mèxic, Bolívia, Moldàvia, Algèria i d’una extensa varietat de països subsaharians a través dels contractes-Marc de la CE.
Va estudiar Enginyeria Industrial a la ETSEIB 60-67 i va obtenir un diploma PADE 1980 a l’IESE 1980. Inicialment va treballar i va ser emprenedor en el sector editorial durant 22 anys (1968-1990). És a més professor visitant a la ESC Toulouse, en CENTRUM Catòlica de Lima i en l’IAE de Buenos Aires.
Un nou projecte empresarial és sempre el fruit de la passió per convertir un somni en realitat. Però la realitat és sempre dura i mai no entén de somnis si no poden transformar-se en realitats tangibles i rendibles. I la realitat ens diu que aproximadament el 80% d’aquests somnis no arriban al seu tercer anniversari. Oferir un punt de vista sobre quines són les causes d’aquesta aclaparadora mortandat i quins els possibles remeis per evitar-la, és l’objectiu d’aquesta presentació. La nostra cultura castiga dura i equivocadament el fracàs en comptes d’acceptar-lo com a una lliçó apresa. Per això tenim encara tant per aprendre.

Documents de la Xerrada:

Creatiu Innovador