27/04/2012

Desafío SEBRAE visita una edició més el Parc UPC

Els guanyadors del concurs d’emprenedoria Desafío SEBRAE de Brasil visiten un any més parcs científics i tecnològics de la XPCAT. La competició, que es desenvolupa des de fa més de deu anys, està organitzada per l’agència de suport a la petita i mitjana empresa de Brasil, SEBRAE, amb la col·laboració de la incubadora de la Universitat de Río de Janeiro, COPPE, i el suport de l’Associació de Parcs i Incubadores de Brasil, ANPROTEC, L’objectiu general d’aquest concurs és fomentar l’esperit emprenedor entre els estudiants dels darrers cursos universitaris de qualsevol especialitat. Els participants han d’aconseguir obtenir els millors resultats en la gestió de la seva “empresa virtual” mitjançant un joc de simulació. Cada any hi participen més de 150.000 estudiants només a Brasil, ja que la competició s’ha estès també a altres països com Argentina, Perú, Xile i Uruguay.

En aquesta edició l’equip guanyador, format per cinc nois i acompanyat per dos tècniques de SEBRAE i una de COPPEC, han visitat les instal·lacions de Barcelona Activa i 22@Barcelona, la Incubadora del TecnoCampus Mataró-Maresme, el Parc UPC i la empresa HYDS ubicada a l’edifici K2M i la incubadora de LaSalle Tecnova Barcelona.