03/06/2013

Winter Games and Competition Chlallenges – Nova oportunitat

La UPC ha estat una de les entitats que més éxit ha tingut en la presentació de candidatures pel Winter Games.

Degut a l’elevat número de peticions que s’ha rebut fora de termini s’ha obert la possibilitat de que es puguin presentar solucions en format PITCH ELEVATOR directament el dia 6 de juny a l’espai Open Innovation Marketplace del Bizbarcelona de 15:30 a 16:30h.

En aquest espai es podran presentar propostes per a qualsevol repte del sector dels serveis d’esport (winter games), el format serà de “Pitch Elevator” (3 minuts per a la presentació), no és necessari que s’enviï informació prèvia de la solució, i no hi ha agendes tancades. Per poder participar en aquesta modalitat només s’ha d’entrar a la plataforma on-line a continuació, posar les dades de contacte i introduir en “Entry” el concepte “Participació Pitch Elevator”.

PLATAFORMA REGISTRE BIZBARCELONA OIMP: https://www.younoodle.com/podium/er/openinnovationplatform_bizbarcelona/enter

Us recordem que tant les solucions seleccionades, com les que es presentin en aquest espai de ‘Pitch Elevator’, seran entregades a la Candidatura Barcelona Pirineu 2022.

Lloc: Bizbarcelona
Open Innovation Marketplace
Palau 5, Sala 8
Av Maria Cristina, s/n
HORARI PITCH ELEVATOR: 15:30 – 16:30

Us agraïm el vostre interès i la vostra participació!

Més informació:
documento