Vés al contingut (premeu Retorn)

Enquestes de satisfacció als estudiants (Acreditació de titulacions)

L’Enquesta de Satisfacció va adreçada als diferents col·lectius que formen part de la comunitat universitària. Aquestes enquestes pretenen conèixer l'opinió i el grau de satisfacció dels diferents grups que hi intervenen, per tal d’introduir, si és el cas, canvis o modificacions que permetin millorar el disseny de les titulacions o altres aspectes directament relacionats, en el marc del seguiment i l’acreditació de les titulacions de grau i màster, un element molt important per poder analitzar la qualitat dels nostres estudis o dels serveis que hi oferim. Aquestes enquestes estan vinculades al procés d'acreditació de les titulacions.

• Periodicitat: Triennal
  • Accés a webs/documents:

Es pot consultar informació resum a la web Dades Estadístiques i de Gestió dins l'apartat Quadres de Comandament, titulacions graus i/o màsters, Indicadors de Satisfacció.

• Curs Acadèmic 2016-17

• Curs Acadèmic 2013-14