Una bona pràctica de la UPC es publica a la web del Pacte Mundial

Sostenibilitat i compromís social als plans d'estudis de la UPC

La xarxa espanyola del Pacte Mundial ha fet una recopilació de bones pràctiques entre les seves entitats signants. En aquest marc, a la web del Pacte Mundial es pot trobar publicada la bona pràctica de la Universitat Politècnica de Catalunya:  "Sostenibilitat i compromís social als plans d'estudis de la UPC".

Aquesta  pràctica fa referència a la inclusió a tots els plans d’estudis de Grau de la competència transversal “Sostenibilitat i compromís social”  i a les accions que s’han portat a terme per donar suport a la seva implantació.

Es pot consultar íntegrament la bona pràctica clicant a aquest link.

Es pot ampliar informació sobre la vinculació de la UPC amb el Pacte Mundial clicant a aquest link.

darrera modificació: Febrer 2013

Notícies

RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Vicerectorat de Comunitat, Acció Social i Sostenibilitat. Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat. GPAQ.